• Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Globální trh s reklamou čelí recesi

Česko

NEW YORK Útlum na reklamním trhu, který pociťovaly především noviny a rozhlasové stanice, se začíná v poslední době přenášet i na ostatní média. Napsal to ekonomický list Financial Times.

Vyhlídky trhu tak letos nevypadají nejlépe, i když se očekávalo, že to bude díky letním olympijským hrám přesně naopak. Největší hrozbou pro média je zřejmě větší opatrnost u velkých zadavatelů reklamy, jako jsou automobilky, banky, maloobchodní řetězce nebo aerolinky. Ti všichni totiž více šetří.

Vztyčeným varovným praporkem z poslední doby je například zpráva, že se v rámci snižování nákladů zaměří na svůj reklamní rozpočet třeba i Coca-Cola a General Motors.

Vydání| Tato zpráva vyšla v prvním vydání

Regionální mutace| Lidové noviny - Morava

Autor:
  • Vybrali jsme pro Vás