• Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Jaká je „duše českého televizního diváka“?

Česko

Odpovědi na otázky, jaký filmový žánr nebo typ televizního pořadu diváci preferují, jsou předmětem průzkumu mapujícího preference a smýšlení televizních a filmových diváků. PRAHA Průzkum nazvaný Analýza duše českého filmového a televizního diváka zadaly společnosti IKO TV Central Europe, provozovatel televizních kanálů Film+, Fishing&Hunting a DoQ a DAP Services, tvůrce barvově-asociační psychologické metody testování. S těmito testy se dotazník snaží například zjistit, které žánry diváci preferují, co si myslí o české a zahraniční filmové produkci, jaké typy seriálů sledují a jak vnímají reklamu či teleshopping. Do tohoto testu je možné se zapojit na http://www.dap-services.cz/snimac/filmplus/. Průzkum bude probíhat on-line zhruba do poloviny srpna.

Respondenty průzkumu může nalákat fakt, že zdarma získají svůj aktuální psychologický profil - dovědí se, jak na tom jsou s vlastními duševními předpoklady. Obdrží e-mailem bonusový kód, který jim na portálu www.znam.se bezplatně zpřístupní patřičný test. Portál je zaměřen na osobnostní rozvoj jednotlivců. Pomáhá zjistit, v jaké psychické kondici se člověk zrovna nachází a zároveň třeba rozeznat a včas odstranit možné příčiny stresu.

Autor: