130 let

Diskuze

Neuzavíráme manželství podle církevního práva, jen umožníme vznik vlády, říká komunista Dolejš

Komunisté se dočkali. Poprvé od listopadu roku 1989 přiložili ruku k ustavení vlády. Jejich podpora bude klíčová, aby kabinet ANO a ČSSD vznikl. Dobrá vůle KSČM přitom není zadarmo. Uvnitř strany už vznikl dokument, o co si komunisté řeknou. Například počítají s tím, že se s nimi budou konzultovat jména ministrů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

11. 5. 2018 13:21

Tady se vsechno svadi na komunisty a nepravem. Jak je to mozne, ze stare skorumpovane struktury v demokratickych stranach nebyly nahrazeny neskompromitovavanymi cerstvymi lidmi, kteri by ziskali duveru volicu. Proto vysel plan komunistu z roku 1989 v ramci privatizaci svoje cleny vyzbrojit majetkem, aby se takto dostali k moci. Nebo si nekdo mysli, ze ex-komunista Slovak Babis by se jinak dostal k moci? Ale volil ho nas lid nas suveren. Tak byl demokraticky zvolen i prez. Zeman, ktery ma blize k Moskve nez k Ceske republice.

0 0
možnosti

11. 5. 2018 10:38

Za všechen ten "náš" politický marasmus odpovídá svými voliči neskonale obdivovaný Mýla - lže a všechny své sliby plnil a plní jen v případě, že jsou pro něj výhodné....

- lže a hlavně kvůli sobě se vždy snažil a snaží, k právu a hlavně k ústavě přistupovat jak sám říká "(KREATIVNÍM) - "TVŮRČÍM ZPŮSOBEM" ...

0 0
možnosti

11. 5. 2018 13:07

Soudruh Zeman pracoval a stále pracuje v jednom týmu s Klausem. Oba pracují pro stejného vůdce, který byl agentem sovětského gestapa.

0 0
možnosti

11. 5. 2018 9:55

Omlouvám se prasatům - ti se komunistům nevyrovnají. Veškeré svinstvo páchané komunisty od dvacátých let má na svědomí stovky milionů mrtvých - ČSR nevyjímaje. Komunisti mají ruce namočené v naší krvi až po lokte !!!

0 0
možnosti

J. Zima 869

11. 5. 2018 10:03

Ano, je omyl přirovnávat komunisty k jakýmkoli hospodářským zvířatům. Ta na rozdíl od nich přinášejí užitek.

Já bych je spíše přirovnal k potkanům a podobné škodné.

0 0
možnosti

P. Flener

11. 5. 2018 9:46

Řekl bych také, že je to bohužel dost významný úspěch KSČ.

Scénář po volbách měl vypadat takto:

ODS měla jít do většinové koalice ihned po volbách s ANO a tím úplně vyřadit ze hry Okamuru, Filipa i Zemana. To by byl od ODS státotvorný počin. ODS místo toho štěká přes půl roku na měsíc, její poslanci berou nehorázné peníze za nic a dušuje se, že se stíhaným Babišem by si poškodila morální kredit - ten ale mimochodem už dávno nemá a mít nebude - o to se postaral sebestředný Zeman č.2-papá Klaus. Současným chováním se ODS totálně dorazila.

0 0
možnosti

P. Haraším 046

11. 5. 2018 9:52

ODS se měla obětovat s tím, že v dalších volbách by již nebyla? Měl se obětovat Bureš a vláda mohla být už v listopadu.

0 0
možnosti

11. 5. 2018 9:27

Kašlete na potvrzení legitimity KSČM, tu už vícekrát potvrdili soudruzi Klaus a Zeman. A vidíte, naše země stále vzkvétá. Mnohem horším problémem je pomník Marxovi v Trevíru, to řešte.

0 0
možnosti

11. 5. 2018 9:37

Proč je podle vás Marxův pomník problém?

0 0
možnosti

J. Zima 869

11. 5. 2018 8:54

Ne celé věci je nejsmutnější, že komunistické strany ve vládě či podporující vládu nechávají "demokratickou" EU v klidu, zatímco strany jako SPD u nás, Fidesz v Maďarsku, PiS v Polsku nebo AfD v Německu jsou nálepkovány jako extremistické.

0 0
možnosti

11. 5. 2018 8:44

hlasy komunistů se používaly k protlačování socialistických zákonů vždycky, jen se o tom nemluvilo...

0 0
možnosti

J. Novák 835

11. 5. 2018 8:19

Je zajimave, jak se tu nekteri snazi uklidnovat sami sebe, ze vlastne neni tak zle. A hledaji chyby vsude jinde, jen ne u sve blbe volby

0 0
možnosti

J. Z rokycan

11. 5. 2018 8:18

Upřímně si přiznejme jednu věc. Po minulých volbách měla KSČM 15% ! Přes to tzv. levice socani pozvala do vlády KDU s 6,5%!!! A ta s vládou cvičila!! Kdyby socani tenkráte dali možnost KSČM jako dnes ANO co by asi nastalo? Byl by tu zase socík ?.--))) . A dnes se musí socani dívat jak je budou hlídat komunisté s 7,5% , kterých se v minulých volbách báli.-)) . Není to ironie?

0 0
možnosti

J. Novák 835

11. 5. 2018 8:21

Je, ale StBak zatoci s obema. Pekne po bolsevicku. Ma to v krvi a fotr ho to ucil od malicka

0 0
možnosti

11. 5. 2018 8:02

Nesmysl. Komunisté dostali ve volbách výrazně méně než v těch předchozích. Jenže ihned po volbách představitelé to "demokratického" bloku řekli, že nebude jednat s ANO. Takže ve vládě bude opět ČSSD, která dostala ve volbách těžký výprask a vliv má KSČM. A čí je to asi vina ?

0 0
možnosti

J. Novák 835

11. 5. 2018 8:22

Volicu ANO

0 0
možnosti