Teď ještě napište, kdo zaplatí ty miliony (a že jich bylo) za všechny ty idiotské nápady, vizualizace a ostatní prošustrované náklady.
Lanovka "by totiž ovlivnila jedinečné znaky Trojské kotliny a hodnoty jejího krajinného rázu", zatímco plánovaný most pro tramvaje totéž neučiní - prý. Jsme na Šumavě nebo v Praze? Byli jste někdy v Lisabonu? Jeďte se tam podívat na lanovky ve městě!
B) V nejbližších letech místo zdaleka nejekologičtější dopravy se budou pražané v daném směru pohybovat obrovitou oklikou po zemi, v lepším případě tramvají, ale určitě ne výhradně tramvají. Jen ať auta smrdí, nenarušují tím jediněčný krajinný ráz!
Mně to spíš přijde takové divné. Nejsem odborník na dopravu, ale most a tramvaj mi tam přijdou logičtější. Lanovky jsou spíš pro lyžaře nebo jako atrakce pro turisty. Kdybych jel třeba s dětmi z Dejvic do ZOO a mezizastávka byla někde poblíž jednoho ze vstupů, tak by mi to přišlo zajímavé. Asi jako lanovka na Petřín. Na běžné ježdění do práce by to zdržovalo.
Někdo chtěl asi zažít 5minut slávy, kdyby to povolili.
Ale už dávno měl být na Podbabě most přes plavební komoru na Troju - minimálně pro auta do 3,5t a MHD.
Občas jsou ekologové užiteční.