130 let

Billboard vládní kampaně NERVu. | foto: Jindřich Mynařík, Lidové noviny

LN: Vláda končí a utrácí za kampaň na NERV

Česko
  •   22:05
PRAHA - Vláda Mirka Topolánka sice ve čtvrtek končí, ale na poslední chvíli si ještě stačila udělat reklamu. Za vlastní propagaci utratila z peněz daňových poplatníků osm milionů korun.

Kampaň na billboardech, v novinách i letácích má informovat občany o protikrizových opatřeních, která odcházející vláda zavedla. Akce odkazuje i na Topolánkovu Národní ekonomickou radu vlády (NERV), která se na přípravě protikrizového plánu podílela.

„Dalším cílem kampaně je povzbudit důvěru občanů v ekonomiku ČR,“ vysvětlila Topolánkova mluvčí Jana Bartošová.

Za kampaň na poslední chvíli vládu tvrdě kritizuje ČSSD. „Je to nestoudnost odcházející vlády si zařizovat z peněz daňových poplatníků svoje vlastní PR,“ řekl LN předseda socialistů Jiří Paroubek.

O vládní propagaci protikrizových opatření nevědí ani sami členové NERVu.

Další informace
o vládní kampani NERVu
si přečtěte v čtvrtečním vydání deníku

Autor: Lidovky.cz
  • Vybrali jsme pro Vás