Bylo by neco podobneho mozme v Nemecku, Norsku, Anglii, postavit dulezitou prestupni stanici bez eskalatoru?. To je zase ten slovansky slendrian, setri se penize, aby se pozdeji utratilo mnohem vice a znechutilo vice lidi. Ale Rakosko se musi dohned, ze ano? A tech pet mesicu, to je take udesna doba. Predpokladam, ze se na tom bude pracovat pekne po cesku: 8 hod. denne, 5 dni v tydnu.
Proč nenapíšete celou pravdu a jen zkreslujete skutečnost? Eskalátory měly vést do modernizované železniční stanice, odkud měl pokračovat vlak na letiště a do Kladna. Železnice měla být v provozu dříve než se smělo zprovoznit metro. Ale pak železnici nepostavili a metro přesto zprovoznili, ačkoli to dle EIA a dokumentace nesmělo být.
Hezké a moderní, ale kdo zaměstná ty němé tváře. Jen,aby nerozbíjeli ty eskalátory, známe to z dějin.
Hmm, to je fajn, ale to znamená, že se z metra Veleslavín nedostaneme ven na autobus? Je tam dost velký provoz, zasáhne to spoustu cestujících. Jedině snad vystoupit směrem na stanici tramvaje a pak si počkat na semafor na Evropské.
Výborné jsou pohyblivé schody na Budějovické. Ty v posledních 10 letech snad každý rok 10 měsíců nejezdí. Nyní již zase nejezdí. Chápe to někdo? To je asi ten nejlepší byznys v tomto státě, pořád něco soustavně opravovat. Takhle hnusně nepracovali ani ti komunisti, neblahé paměti
Komedie pokračuje,místo pár cedulí a použití schodů u jiného výstupu. Nicméně je to poměrně krátký výstup a 5 měsíců zavřený výstup.