Zákaz předjíždění kamionů platí na Slovensku více než deset let a velice se osvědčil, plynulost dopravy se významně zlepšila. Jsem pro.
Amaterismus nebo záměr zainteresovaných? Infrastruktura je v tristním stavu a ještě dlouho bude. A trpí tím celá zem. A řešení? V nedohlednu... Fakt Balkán. Hlavně, že Tok nekecá a maká. Líbí se mi třeba studie na rychlovlak v Polabí ... :)))))
Kolaps dopravní infrastruktury není amatérismus, to je naopak úspěšně realizovaný záměr.
Srandovní tragikomici z BIS by nás mohli poinformovat, že za to určitě můžou "ruští hackeři."
Problém není v dálnici D1, ani v činnosti ministerstva dopravy. Problém je v samotné existenci kamionové přepravy. V době, kdy žádné kamiony nejezdily, žádné problémy s dopravou nebyly a to jsme měli dopravní tepny mnohem horší. Opakuji, problém je v kamionové dopravě. Kamiony zapříčiňují většinu dopravních nehod, blokují cesty, atd, atd. Zrušíme-li kamionovou přepravu, ihned zmizí problémy na dálnicích.
Přesně tak: to by ovšem musely přestat ty zhoubné eurodotace, které ničí lokální produkce a nahrávají globalizaci. Musíme pít globální pivo, jíst globální rajčata a jablka, a západoevropské máslo, 2 roky staré. Dovážet díly pro montovny a montovat pro globální trh.
Problém není v předjíždění kamiony, ale v celkovém přístupu odpovědných k plynulosti provozu jako takovému. Se vším všudy co k tomu patří. Od údržby/úklidu dálnice až po činnost policie a té i o přístupu k řidičům osobních aut, neschopných jezdit správně po dálnicích ( kteří nechápou tempomat a sílu nákl. aut/kamionů ).
Já bych to vzala zeširoka, jaxi globálně: většina kamionů je zbytečných, drahých a dotovaných. Globalizace není dogma: žluté vesty ve Francii to pochopily: ony se budou uskromňovat, jezdit v malém autíčku 900ccm, vysávat doma slabým vysavačem k ničemu, svítit úsporným blikátkem, a dieselové kamiony budou převážet globální lejna, místo podpory lokálních výrob a pěstování.
Zásobování supermarketů a průmyslu je důležitější, něž cestování poslanců. Přijít se zákazem předjíždění kamionů za situace, kdy vše stojí pro nesjízdnost, kvůli nezvládnuté zimní údržbě, tak s takovým návrhem může přijít jen politik, který se podílí na vládě pitomců. Solankou se kropí před tím, než přijde sněžení, nebo namrzající déšť. Když padá tak se pluží a vzadu solí a posypává, nepřetržitě a ve všech pruzích. V ČR se zpravidla čistí na dálnicích jen jeden pruh, ten levý zústává neulizený, tak se tady šetří a připravuje na zimu. Doporučuji přejmenovat dopravní zpravodajství na "U nás v Kocourkově". V tunelech, které naše MD v kopcích nestaví, ani na dálnicích, tam nesněží, neprší a neklouže.
Průmyslové podniky a i obchody byly zásobovány bez problémů i v době, kdy kamionová doprava neexistovala.
Je vidět,že komunisté začínají vládnout a poroučet.Parlament se zabývá jen Babišem.Teď zase restituce,ale že dálnice kolabuje není důležité!V Alpách jsem zažila takové "sněženi".Sypače vyjely ihned,všechna auta jela bez problémů dál.Jak to,že oni to zvládnou a my ne? Kde je chyba?
Rakušáci si do Alp nepustí kamiony. My jsme ta tranzitní země, ideál pro global business.