130 let

Odstupující vláda zaplatila kampaň propagující NERV

Česko

PRAHA Vláda Mirka Topolánka sice dnes končí, ale na poslední chvíli si ještě stačila udělat reklamu. Za vlastní propagaci utratila z peněz daňových poplatníků osm milionů korun.

Kampaň na billboardech, v novinách i letácích má informovat občany o protikrizových opatřeních, která odcházející vláda zavedla. Akce odkazuje i na Topolánkovu Národní ekonomickou radu vlády (NERV), která se na přípravě protikrizového plánu podílela. „Dalším cílem kampaně je povzbudit důvěru občanů v ekonomiku ČR,“ vysvětlila Topolánkova mluvčí Jana Bartošová.

Za kampaň na poslední chvíli vládu tvrdě kritizuje ČSSD. „Je to nestoudnost odcházející vlády si zařizovat z peněz daňových poplatníků svoje vlastní PR,“ řekl LN předseda socialistů Jiří Paroubek.

O vládní propagaci protikrizových opatření nevědí ani sami členové NERVu.

Více informací čtěte na str. 4

Autor:
  • Vybrali jsme pro Vás