kdyby ti manažeři českých drah napřeli radši svoje schopnosti k tomu aby se jim každý týden nesrazilo nebo nevykolejilo pět šest souprav, možná by to z marketinkového hlediska bylo i prospěšnější ...mimochodem.. veršíky typu jestli tě už krká tchýně, stč jí na vlak do bechyně....to je fakt morbidní humor....
A nebo raději nezděte do Třebíče, ale někam jinam...!!!???
Nejlépe se rýmuje město Třebíč, ale následné rýmovačky by mě asi poslaly do příspěvkové karantény tak na rok či dva, což???
Do Peruna, lidi, proč se tady tak čílíte? Vždyť to jsou jen reklamy! Nikdo vás nenutí je sledovat, můžete je vypnout, blokovat, přepínat na jiné programy atd. atd. Tak proč vás to tak hnědí? Reklama prostě patří ke kapitalizmu. A ten jste si vyzvonili v listopadu 1989. A pokud né vy, tak vaši rodiče, že?
Reklama, placená státem z daní občanů, patří ke kapitalismu?
Už se zase nudím, tak vás tady prudím
Nejotřesnější je ta s Punkvou !
A prečo nie, mnohí zo starších si môžu spomenúť na ľudovú tvorivosť okolo akcie Buď fit zo začiatku 70-tych rokov keď v TV kreslená figúrka hlasom Jaroslava Štercla volala občanov k zvýšenej telesnej aktivite. Parodovaním vznikli stovky veršovačiek typu "chceš-li býti samý sex, kup si pastu Erilex. Buď fit."
Ta kampaň zajišťuje příjemný život absolventům "škol marketingu, škol managementu a těm, kteří to pak vrazej do Adobe". Zkráceno, zjednodušeno.
Doba je taková.
Plat strojvůdců a přesnost vlaků se ovládá hůř. Magazín na křídovém papíře se rozdává. Platí to kdo? Koupil by si ho (za svoje) kdo?
Nepřiložím veršík (z mé dílny by byl zřejmě poněkud slaboduchý), ale agresivní kampaň ČD na webu (samovyskakovací reklamy překrývající všechno a podobně) mě přinutily instalovat blokování reklam, protože kampaň překročila únosnou míru.