http://www.dostklause.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.dostklause.cz
na ministerstvu dopravy a ve vedení protunelovaných Českých drah a na druhé straně relativně klesají příjmy běžných zaměstnanců železnic (viz i snahu zlikvidovat i poslední výhody - režijní jízdenky), klesá rovněž úroveň drážních zaměstnanců. Dříve bylo místo na dráze relativní výhrou pro zaměstnance, dnes je to ostuda, a proto je velké množství drážních zaměstnanců bez motivace a dráha zaměstnává spoustu personálního ksindlu. Porovnejte situaci s nikoli tak vzdálenými drahami v Německu a Rakousku (které dokonce patřily s těmi našimi kdysi do jednoho podniku). Takže: No wonder, Mr. Řebíček!
Dovoluji si Vás pozvat na stránky zabývající se dráhami, hlavně přejezdy a haváriemi.
už od dob Baráka a jeho sexuchtivé ženy...
JEZDI JENOM TAM KAM VEDOU KOLEJE TAK JAKE RIZENI VYPRAVCIMU POD VLIVEM NEBUDE NIKDY CHYBET ZADNA KOLEJ A OBCAS JE JICH FAKT HODNE.
Ne že bych omlouval opilost ve službě, ale ... výpravčí vlaky opravdu neřídí. Jeho role je dnes díky zabezpečovacím zařízením víceméně symbolická.