Tvorba Pasty Onera spočívá v pop-artových akrylových malbách a ambiciózních prostorových objektech. Last Days in Paradise je podle autorů výstavy jeho osobním komentářem k povaze současné spotřební společnosti a jeho pozici v ní. Pasta Oner vyslovuje svá stanoviska rozměrnými obrazy i jako technologicky náročnými objekty, plastikami a prostorovými instalacemi.
Pasta Oner, občanským jménem Zdeněk Řanda, dříve znám jako uznávaná postava pražské writerské scény, dlouhodobě rozvíjí a prosazuje svou tvorbu spíše v tradičních médiích, tedy v malbě a v sochařském objektu. Přes četné venkovní a městské realizace se Pasta Oner čím dál tím více prosazuje v galerijním kontextu.
Dílo Pasty Onera po svém reflektuje a ironizuje současnou popkulturní společnost. Tradiční témata - fascinace světem bohatstvím, sexu, víry, luxusních značek a spotřební krásy zařazuje autor do nového a aktuálního kontextu povahy kybernetické společnosti, světa exponenciálně rostoucí rychlosti přenosu informací a klipové estetiky každodenního prožívání.
Pasta Oner se účastnil okolo 30 kolektivních výstav, v uplynulých letech realizoval tři obsáhlé sólové výstavní projekty (Peep Show, Man on Fire, Recall). Jeho práce byla součástí českého pavilonu na šanghajském Expu v roce 2010. V roce 2012 se účastnil české kulturní sezony na olympijských hrách v Londýně.