1. Všeobecně všichni současní ministři v demisi na poslední chvíli slibují nesplnitelné.
2. Kdo je inteligentní? Rodiče žáků nebo pan ministr? Pan ministr jedním dechem říká, že je třeba přenést větší břemeno a odpovědnost za výchovu na rodiče a zbavit tohoto břemena ředitele škol a druhým dechem říká, že peníze pro rodiče, to teda ne, rodiče jsou nerozumní a utratili by tyto prostředky za nesmysly (nebo dokonce za blbosti), proto penízky dostanou ředitelé škol a ti rozhodnou co kterému žáku bude pro potřeby výuky zakoupeno. Pana ministra v tomto bodě určitě hodnotím za 5. V ostatních při jeho populistické působnosti za horší 3.
3. Vláda v demisi by neměla již činit takovéto kroky viz. i jiní ministři. Nemá na to již mandát. Ministři by měli pouze připravovat svoje ministerstva na předání nově jmenovaným ministrům.
Exministr Liška musí mít neskutečnou odvahu.
Ve 30 letech řídit resort.
Když si vzpomenu, kdo řídil Prefekturu kongregace pro katolickou výchovu v roce 1996, tak nevím jesti mám brečet, nebo se smát.
Tutto bene, Signore.
Liška ještě nesehnal peníze pro vysoké školy,které slíbil a už zas se snaží o nemožné.Jedině,že by Kalouskovi na min.financí přinesl nějaké prachy z domu,protože mu Kalousek z rozpočtu nic neuvolní.Sliby se slibují,blázni se radují,tak říká staré pořekadlo.
alespoň ty si ho zaslouží ! narozdíl od BIOMASY
Kterým matkám? Ta vaše by měla platit odškodné za vaše zplození.
jsou iodioti kteří si nevidí na špičku nosu. Bohužel, v ČR bez populizmu strana volby nevyhraje
Jak je dnes houfně patrné, nerozumní rodiče neustále chtějí, aby se jejich děti odlišovaly od ostatních školáků a proto jim kupují nesmyslné a nepraktické školní pomůcky ( dnešní "penály" veliké téměř jako aktovka, plné pastelek, gum a ořezávátek potom školák musí nosit v ruksaku, často větším trupu dítěte spolu s těžkými sešity ve kterých je celoroční zápis látky na 3-4 stranách, nehledě na neforemné učebnice s tuhými deskami)-
takové pomůcky neustále dítě svádí k tomu,aby s nimi manipulovalo a vedou k jeho nepozornosti a tím se vyhýbat vzdělávacímu procesu -
bylo by tedy nanejvýš rozumné, aby bylo dítě ( budoucí daňovník) vybaveno státem jednoduchými a účelnými a jednotnými pomůckami, včetně uniformy zadarmo, či se slevou, aby se mohlo věnovat výuce a ne špekulacím a závisti
Z nadpisu jsem se uz lekl, ze nekdo hodla konecne zavest rozumnou diferenciaci prispevku na deti - tedy ze zena se zakladnim vzdelanim nedostane na dite nikdy nic, protoze stat nema zajem na takovych detech, zatimco VS vzdelana zena dostane prispevky, ktere nejsou zanedbatelne v pomeru s jeji mzdou. No nic... byl to jenom sen..