Vzdyt jsou to rusove. Tem se neda verit ani pozdrav. Viz Putin a plyn.
Tady je jasné pane Pavel jak propaganda na Vás zafungovala. Vše s plynem udělal rus. Samo zřejmě u nás nebyl zveřejněn rozhovor Berliskoni, Juščenko. Ve kterém ital sprostě vynadal ukrajinci. Nebo poslouchal jste našeho Petránka
To byl komentář kupodivu proti naší propagandě, prostě nebyl to existenční blábol,který plkají naši novináři, aby se zavděčili našim mocným.
Je neuvěřitelné, že ODS, po všech chybách s privatizací, která znemožnila a ochromila potenciál českého průmyslu stále trvají na dalších a dalších privatizacích.! Představte si, co by se dělo kdyby byl privatizován ČEZ či Škoda Auto, jak si to přál V. Klaus! Co udělá ODS s penězi, které jí nepatří a nepatří ji ani ČSA a letiště? Nebylo by lepší, aby si sama ČSA našla partnera k fúzi a letiště zůstalo majetkem státu? Je to jediné spojení se světem! Nabízí se prostá úvaha, proč povolil stád druhé letiště, proč dovolil Pentě dělat to, co udělala a kdo z toho má prospěch? To není přece jen tka. Kdo z toho má prospěch? Společnost , stát? Určitě ne.
škoda není státní ´podnik, již delší dobu patří pod VW
Vzhledem k tomu, že chod institucí a nejspíš i velkých firem v Rusku řídí většinou důstojnícu KGB, a člověk nemusí být informovaný činitel, aby si toho všiml, je autor buď těmito lidmi placen, nebo debilní.
a hlavně z východních destinací už tu jednou byly - v roce 1968. Připadá mi, že autor si dělá srandu. Nedovedu si vůbec představit, že nějaká bohatá ruská firma by mohla být něco jiného než pobočka KGB. Stačí poslední historie s plynem. To nebylo obchodní jednání, to byla zpravodajská hra.
pane JaS, vy prostě záříte. Já také mám takové pochybnosti KGB, SAS, MOSAD
a nyní nevím ta americká. Prostě je to složité, komu mám věřit coAle přeci
rusko je zrovna takový stát jako náš. Je tam také kapitalizmus néA přeci kapitalisti nebudou proti kapitalistůmNebo myslíte, že nás jako kapitalisti oberouTo je horší, to s Váma souhlasím. A co dát každému trochu a oni se poperou a my se jenom bedem smát, jací to jsou hlupáci co
Jde o historické zkušenosti a nejen historické. Chceme-li být spolehliví pro evropu, pro tu západní, ke které se vehementně hlásíme, nezačínejme si opět s Rusy. Kdo se nepoučí svojí historií, nemá nárok na dobrou budoucnost.Rusko bylo, je a bude hegemonem !
Kdo to je Frantisek Bouc,Lidove No viny. S .JANO jeho nazorem velmi souhlasim.ESTETIK
Co blázníte, ČSA jsou jedna z nejdražších leteckých společností v Evropě a létat s nimi může jenom s prominutím blbec. Služby mají sice kvalitní, ale ty ceny...Jen ať je prodají, třeba se pak zvýší konkurence, změní management...A klidně Aeroflotu, vždy´t opravdu jde hlavně o letiště a ne o aerolinky.
pane Bulhare souhlasím s Váma. ČSA je drahá a jak píšete s prominutím jen blbec s ní lítá. Proto bych jí prodal rusům, jsou blbýýý, ale bohatí. To je finta coSouhlasíte
Rusům hraničí s velezradou. A prodej letiště komukoli rovněž.
pane Artga, jaká pak velezrada Kde žijeteCo prodej energetiky, telekomunikací, železnic, mašinek, vláčků, kolejí, nemocnic, Škodovky pro reaktory, třeba továrny na mlejnky. To je přeci normální. Jo za komunistů by asi to tak chápali. Ale dnes, kde žijete Na druhé straně jsem slyšel, že v Americe i v Evropě nějaké ty malé krachující továrničky a bančičky znárodňují.
Je to pravdaTo je bordel co
Tak on si Aeroflot platí redaktory LN?
Stará praxe KGB (SVR) platit si novináře. Kdo v 80. letech rozšířil ten nesmysl, že virus HIV "vyrobila" CIA aby zničila třetí svět a homosexuály?
Podle mě se autor mýlí, privatizovat jakoukoli státní firmu tím, že ji prodáte jiné státní firmě a to ještě státní firmě z potencionálně nepřátelské země není zrovna ukázkou strategického myšlení.
je s CSA hodne letam a pokud je ovladnou rusaci, tak jiz nikdy v zovote do jejich letadla nesednu.. nechci ty p....y podporovat a take nechci riskovat pri kazdem letu zivot. Me stacilo, kdyz tomu sefoval tvrdik....