Dělají to v Číně moc dobře. Talent je třeba co nejdříve rozpoznat a přeřadit na individuální studium.
Systém co se zavádí u nás, tedy integrace znevýhodněných mezi normální žáky a multi-kulti naopak talenty zabíjí, protože učitelka se logicky věnuje nejvíc nejpomalejším a talentované bere jako přítěž, protože pro ně musí vymýšlet práci navíc. Talentovaní proto rychle pochopí, že učitelka je pochválí spíše za flákání se, ne za projev svého talentu.
Právě rozvíjení klasické, tedy rozumové inteligence umožnilo kdysi Evropě hrát dominantní roli ve světě. Číňané kopírují starý recept, který jsme my Evropané neuvážene zavrhli. A díky své pověstné pracovitosti válcují svět teď oni.
v komunistické Číně.Tato veliká země tak geniálním způsobem zkombinovala to nejodpudivější z obou systémů.
Zaprdění čeští žurnálisti ztrácí kontakt s realitou. V zaprděným Česku je jim hej.
jsou středověký přežitek. je to agresivní záasah státu do svobody jednotlivce!
Pavle to je ochrana dusevniho vlastnictvi! Priklad: Jak by jste reagoval, kdyby jste vymyslel napr. novou umelou hmotu, ktera umozni 90% premenu slunecniho zareni na elektricky proud (trochu fantasie nevadi) a nekdo vam tuto myslenku ukradl, vydelaval by na ni penize a vyam by zbyly oci pro plac?
Dale si musite uvedomit, ze za dusevnim vlastnictvim at je nehmotne povahy stoji casto obrovske financni prostredky, bez nichzvyvoj novych technologii a materialu neni mozny. A jak k tomu prijde ten, ktery do vyvoje investoval a riskoval cely vyvoj a nekdo mu to potom ukradne a bez vlastniho pricineni z toho dela svuj byznys?
Nebo chcete rici, ze ochrana osobniho vlastnictvi je taktez zasah statu do svobody jednotlivce? Neplette si demokracii s anarchii a zlodejstvim!
Koukám, že i Lidovky ignorují velký problém, který se právě rozjíždí v Africe - a to jsou tzv. dětští politici. Můžeme se tomu smát, ale jen do doby, než se taková praxe uchytí i u nás!
http://www.pimpaku.cz/content/trag-die-v-africe" target="_blank" rel="nofollow">http://www.pimpaku.cz/content/trag-die-v-africe