Zásadní problém "uměleckého ztvárnění" je vždy ten, že se může jednat o docela divokou mystifikaci, která se s realitou dost výrazně rozchází. U uměleckého díla to obvykle problém není, zejména pokud se nezačne vydávat za dokument (viz pseudohistorické kostýmové taškařice prezentované i samými tvůrci jako bezmála hrané dokumenty), nebo pokud ho za takové nezačne někdo třetí interpretovat. To může někdy napáchat docela velké škody. Slavný příklad je Přelet nad kukaččím hnízdem, který vedl k docela divokému antipsychiatrickému hnutí na základě paušalizace něčeho, co bylo v počátku zcela přijatelnou uměleckou licencí. Výsledek byl, že řada lidí ve skutečnosti neschopných samostatného života narazila na mizivou sociální záchrannou síť v USA a skončila místo v péči psychiatrie, která skutečně mohla dát vzniknout "stanfordským monstrům", na ulici. Sice "svobodní", ale až příliš často podvyživení, zavšivení a směřující k nepěknému konci..
To by mělo být memento pro každého krasopisce, který u
Když je v kapitalismu všecko fajn (tak jak píší většinou noviny), proti čemu tedy bojují?
Hněv "tmavých bídníků", se má otočit proti těm, co je vyhnali z jejich původní vlasti. Né proti rodilým bílým Francouzům, kteří po nesčítlné generace budovali úžasnou zemi zvanou Francii. To není problém Francouzů, že novodobí přistěhovalci se nedokážou asimilovat v nové zemi. *** Nikdy v historii immgrace na Západ immigranti nebyli tak oražení a drzí jako posledních třicet let. Bílá immgrace byla obohacením v nové zemi. Dnes je to s novodobou immigrací naopak. To je fakt. Neoddiskutovatelný fakt. BTW, Oscar a jeho nominace se dnes rovná komunistickým častuškám o utrpění dělnické třídy. Proto na ně nikdo nechodí.