Když v roce 2017 přišla čerstvá absolventka ateliéru Designu a oděvu Liběny Rochové Pavlína Miklasová s první prodejní kolekcí plavek, jen málokdo by sázel na to, že má její projekt, se kterým začala už během studií, zářnou budoucnost. Autorka mnoha nadčasových střihů ale dokázala, že i u nás se dá obchodem s plavkami dobře uživit. A to nejen v době konjunktury, ale i v době, kdy byly dlouhodobě zavřené plavecké bazény i venkovní sportoviště, a lidé (kromě otužilců) tak neměli pro nákup plavek jediný důvod.
„I když prodeje nebyly během posledního roku kvůli koronavirové pandemii nijak závratné, lidé si chtěli udělat radost,“ říká sympatická designérka v letenském showroomu, kde sídlí společně s českou oděvní značkou Oneday. „Řekla bych, že koupě plavek byla od lidí jistý statement. Byl to krok, který naznačoval, že věří v lepší zítřky,“ komentuje období posledního roku Pavlína Miklasová, která před pandemií prodávala své kousky i do zahraničí.