Čtvrtek 29. července 2021, svátek má Marta
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Design

Málokdo sázel na to, že s plavkami prorazí. Ze značky Plove ale udělala stálici na designovém nebi

Pavlína Miklasová | foto: David Turecký

Premium
Uspět v zemi bez moře s byznysem postaveným na plavkách není jen tak. Pavlína Miklasová (29), jež stojí za značkou PLOVE, o tom ví své. „V Itálii by to šlo možná lépe, ale prodeje mi konstantně rostou,“ říká mladá designérka.

Když v roce 2017 přišla čerstvá absolventka ateliéru Designu a oděvu Liběny Rochové Pavlína Miklasová s první prodejní kolekcí plavek, jen málokdo by sázel na to, že má její projekt, se kterým začala už během studií, zářnou budoucnost. Autorka mnoha nadčasových střihů ale dokázala, že i u nás se dá obchodem s plavkami dobře uživit. A to nejen v době konjunktury, ale i v době, kdy byly dlouhodobě zavřené plavecké bazény i venkovní sportoviště, a lidé (kromě otužilců) tak neměli pro nákup plavek jediný důvod. 

Plavky vyrábí designérka z recyklovaného vlákna a letos poprvé s mezinárodním...
S malbou jsem pracovala v různém měřítku. Vznikly tak čtyři druhy potisků na...

„I když prodeje nebyly během posledního roku kvůli koronavirové pandemii nijak závratné, lidé si chtěli udělat radost,“ říká sympatická designérka v letenském showroomu, kde sídlí společně s českou oděvní značkou Oneday. „Řekla bych, že koupě plavek byla od lidí jistý statement. Byl to krok, který naznačoval, že věří v lepší zítřky,“ komentuje období posledního roku Pavlína Miklasová, která před pandemií prodávala své kousky i do zahraničí.

Přečtěte si celý článek a veškerý další obsah na Lidovky.cz s iDNES Premium

Akční nabídka první měsíc za 1 Kč, následně za 39 Kč měsíčně. Členství je možné kdykoliv zrušit a je bez závazků.

Již máte předplatné? Přihlaste se a čtěte dál.

Autor:

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!