„Díky své práci se pohybuji mezi marketéry, programátory i módními návrháři a neustále vidím, jak moc se potřebují a jak málo se setkávají. Cílem akce je propojit zdánlivě nespojitelné a obrazně přesvědčit Silicon Valley, že je nejvyšší čas, aby sledovali, co se děje na fashion weeku a opačně,“ představila #FASHIONTECHCZ Pavlína Louženská.
Co nabídzí za program?
Nejtechničtější část programu konference přinese velmi aktuální téma – wearables neboli nositelné technologie. Jako zahraniční host vystoupí Kristi Kuusk z Holandska, která přiveze portfolio s jedinečnými prototypy smart textiles. Navíc k vyzkoušení bude i unikátní vibrující vesta, která zajišťuje správné držení těla, nebo náhrdelník pro matky předčasně narozených dětí.
Velká část programu bude věnována módnímu marketingu. Navštěvníci s etak mohou těšit na téma, jak využít analytiku v retailu nebo například Radek Vašíček z Httpool představí úspěšné případové studie módních značek, které využily Twitter k prodeji i propagaci.
Diskutovat se bude i o pop-up obchodech a síle sociálních sítí.