• Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let
Vítězné sleevy, které už v těchot dnech zaplnily supermarkety

Vítězné sleevy, které už v těchot dnech zaplnily supermarkety | foto: Fénix

QR kód,otisk ruky i typo. Designéři dali pivu Fénix nový kabát

Design
  •   7:00
Zhruba před půl rokem jsme vás informovali soutěži, ve které designéři, ilustrátoři, ale i třeba básnící, navrhovali etikety piva Fénix. Odborná porota pak pečlivě vybírala z více než 400 návrhů a nyní je rozhodnuto.

Do finále, ve kterém postupující dále rozvíjeli své nápady v rámci speciálního workshopu, poslala 12 kreativců odborná porota vedená výtvarníkem a hudebníkem Milanem Caisem. O absolutních vítězích pak rozhodovali fanoušci na sociální síti Facebook, kteří rozhodli pro návrhy Ivana Štindla, Patrika Sobka a Václava Havlíčka. Ti získali ateliér na rok a finanční odměnu 20 000 korun.

Start nové kariéry

„Nejzajímavější byl myslím vývoj od prvního nástřelu jednotlivých designů k finální fázi. Většina z nich prošla zajímavou proměnou. A to, že tvůrci tří vítězných designů získají pronájem ateliéru na jeden rok zdarma, považuju za skvělou a hodně lákavou odměnu. Mít v dobách studií aťas na rok zadara, bych bral všema deseti,“ říká s úsměvem ambassador projektu Milan Cais. 

Milan Cais při zahájení projektu

A jeho slova potvrzuje i jeden z výherců 21letý Patrik Sobek, kterého výhra posunula k rozhodnutí přesunout se do Prahy a začít na sobě ještě víc pracovat. „S novými zakázkami, které díky výhře mám, ateliérem a odhodláním, jsem teď na prahu nového světa,“ rekapituluje talentovaný Patrik Sobek, jehož dílo budou reprezentovat statisíce láhví Fénix po celé republice.

Autor: ter