"Myslím si, že je dobré hned na začátku si uvědomit, že sám designér značku nevytvoří a pokud to s jejím budováním myslí vážně, bude na to potřebovat spolehlivý tým. Klíčová je strategie, základní otázky, pro koho chce tvořit, kdo jsou cíloví zákazníci, co ho učiní spokojeným... Od toho se odvíjí strategie prodejních míst, cen a podobně, " vysvětlila Katarína Král.
Sama ví o čem mluví, kromě značky PBL Prague má na svědomí koncept CS ORIGINAL, který mladým návrhářům radí, jak uspět, a pražský prodejní prostor Czech Labels&friends, kde seženete ucelené kolekce českých a slovenských návrhářů. "Celý proces budování značky je poměrně složitý, pokud má designér zájem o obchodní koučink, může se na nás obrátit," vyzvala Král čtenáře.
PŘEČTĚTE SI CELÝ ROZHOVOR S KATARÍNOU KRÁL |
Zmínila se také o novém projektu MY:SIZE, který vyslyšel přání zákaznic o větší velikosti modelů a několik návrhářů (PBL Prague, Zdeňka Imreczeová, Kateřina Geislerová, ETHER a Iveta Pecuchová) chystá kolekce ve velikostech 44 a 46. "Kolekce se představí v butiku MONA v Týnské ulicic 15 a také v Czech Labels&friends v Železné 12. Můžete se těšit na topy, sukně, šaty, kabátky i košile," nalákala Katarína Král.
Král se v módním světě pohybuje několik let, co bylo zlomovým okamžikem? "Zásadním profesionálním zlomem bylo seznámení s dvěma lidmi, bez kterých bych nedokázala tvořit, založit a vést fungující firmu. Je to Pavel a Martina. Myslím, že skvělí kolegové a kamarádi, na které se můžete spolehnout, jsou jednoduše základ," dodala s úsměvem nakonec.