Chlapci si připadají nesmírně důležití. Srovnávat primitivní betonové koryto, které se postaví na sloupy a vznikne tak lávka, s jadernou elektrárnou, to je fakt hodně velká nadsázka.
Ve městech (západu) je považováno kolo za praktický dopravní prostředek, se kterým můžete jet prakticky kdekoliv a opřít ho kdekoliv. V Česku je kolo ideologická záležitost a kolo opřené o barák by vám někdo okamžitě ukradl.
Správně udělané cesty pro kola neubírají žádné pruhy autům, od aut si berou jen "co zbývá" jinak akceptance pro kola klesá, pokud vůbec u Čechů existuje. Brát se má spíš z chodníků. Vybudovat dobrý systém ve městě trvá tak dvě, tři generace, v Praze se za 30 let udělalo spíš jen řada diletanských, velmi drahých neucelených jednotlivých pokusů. Návrh řešení měli svěřit radní někomu ze západní EU. Dobře integrované kolo nemá ve městě nijak vyčnívat a to ani, když jich jezdí ve městě statisíce denně.
Ta lávka je nesmyslně masivní, takový brutalismus light, nebo socialistický minimalismus. Nějaká příhradová konstrukce ze zajímavého materiálu nebo kombinací materiálů - dřevo, ocel, karbon, beton, litina by byla jiná pecka. Ani nevím, zda tam byla ta lávka potřeba. Představy v Praze o tom, jak mají vypadat trasy pro kola jsou amaterské. Možná jen korupce na radnici.
Objednávka z radnice, dodavatelem Skanska, aha. Tak šlo nejspíš o to, aby bylo hodně proinvestováno. Proto máme v Praze drahé lávky pro kola na nesmyslných místech ale žádné pořádné cesty pro ně.
„pak jsme debatovali o medvědech, ale ti jsou zase symbol Ruska, které jsme rozhodně nechtěli nijak tematizovat.“
Mládež nová, mládež uvědomělá.
"Frajeři" moderní doby. Měli by se vrátit ke kafi a zákuskům.
Pan architekt, při vší úctě, nemá ani zdání, jaké složitosti se musejí řešit při navrhování jaderky.