Pondělí 1. června 2020svátek má Laura 21 °C polojasno Předplatné LN
Lidovky.cz > Relax > Pivo a pivovary

Pivovary startují projekt na záchranu českých hospod. Zákazníci zaplatí teď, útratu si vyberou později

Ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Ilustrační snímek | foto: Pixabay.com/Alexas_Fotos

Prázdné lokály, hospody a restaurace na pokraji krachu, tržby už týdny padají k nule, první číšníci a kuchaři na úřadech práce. Vládní opatření proti šíření koronaviru tvrdě zasáhlo obor gastronomie. A na něm i závislé pivovary. Aby škody nebyly ještě větší, dohodli se největší výrobci piva na společné podpoře masivní kampaně „Zachranhospodu.cz“.

Společný projekt sdružující dosavadní největší konkurenty má na webu Zachranhospodu.cz propojit hospody, žádající o pomoc, se spotřebiteli – záchranáři. Internetové stránky poslouží pod záštitou Českého svazu pivovarů a sladoven všem velkým i nejmenším hospodám - bez rozdílu čí a jaké pivo prodávají. 

Každý může pomoci - zaplať teď, vypij později

Už teď správci webu evidují registrace prvních desítek podniků, které na stránkách nabídnou zákazníkům poukazy na konzumaci jídel a pití. Jejich nákupem a zaplacením spotřebitelé okamžitě finančně pomohou vybranému příjemci a zvolenou útratu si vyberou v „lepších časech“, respektive poté, co stát opět umožní hospody otevřít.

Platba od „záchranáře“ půjde z webu přímo zvolené hospodě na její účet a najatá agentura bude na místě kontrolovat, že daná hospoda skutečně funguje a nejedná se o nějakého podvodníka.

Jedná se o projekt, který v této podobě funguje už například v Nizozemsku. A svaz pivovarů, respektive jeho členské firmy, mu obětují miliony korun. Především v rámci svého reklamního prostoru, který mají zajištěný v nejrůznějších médiích, včetně televizních reklam.

Unikátní spolupráce

Teď z něj část „obětují“ na co největší propagaci společného webu Zachranhospodu.cz. A to s cílem – ať pijete jakoukoliv značku, pojďte nyní společně hospodám pomoct.

První televizní, rozhlasové a další reklamní spoty na téma Zachranhospodu.cz se objeví už v pondělí. Zadávají je jednotlivé pivovary, případně další partneři, ale podle dostupných informací v nich neprezentují svoji značku. To by v takovém případě byl na tuzemské poměry unikátní projekt spolupráce dosud tvrdě konkurečních firem.

Společně s Českým svazem pivovarů a sladoven se k iniciativě v jejím začátku  připojily pivovary Bernard, Budějovický Budvar, Plzeňský Prazdroj, Primátor, Starobrno, Staropramen a Svijany. Dalšími potvrzenými partnery jsou Becherovka, Edenred, Kofola a Makro.

Premium

Bubeník z Mandrage: Víťa sebral odvahu, kterou nikdo z nás nenašel a rozsekl to

Matyáš Vorda | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Na bicí hraje od svých devíti let. V deseti s kamarádem Víťou Starým založil kapelu Mandrage, která se za devatenáct...

Premium

Android Auto a CarPlay v každém autě. Poradíme vám, jak na to

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Chcete používat oblíbenou navigační aplikaci na displeji v autě místo telefonu? Přečtěte si, jak to udělat a neutratit...

Premium

Leoš Mareš: Není to jen o talentu, ale o schopnosti si peníze udržet

Leoš Mareš by mohl získat titul syn roku. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Krach, zhroucení, deprese, obavy o budoucnost a pátrání po smyslu vlastní existence. To jsou emoce, které v těchto...