Společnost KFC uživatele sociální sítě požádala, aby jí pomohli šťastný pár identifikovat, což se podařilo vcelku rychle. Někteří uživatelé však posunuli celou záležitost o krok dál a začali snoubencům nabízet výpomoc či finanční podporu s nadcházející svatbou.
Jeden jihoafrický zpěvák se nabídl, že na obřadu zazpívá, jedna z prémiových německých automobilových společností zase slíbila, že pár odveze na místo, kde budou trávit líbánky. Místní hudební časopis jim pak nabídl dvoustránkový prostor, na kterém mohou svůj milostný příběh vyprávět čtenářům.
K vytváření složitých společenství není třeba velkého mozku, zjistili vědci při studiu perliček supích |
Další společnosti i jedinci nabízeli snoubencům vše možné od piva a nádobí po sportovní oblečení. Pár také obdržel finanční dary, jejichž hodnota v přepočtu dosahuje několika desítek tisíc korun.
Snoubenci všem dárcům poděkovali ve vyjádření, v němž také uvedli, že jsou ve skutečnosti sezdaní už od roku 2012. Manžel však nebyl spokojen se snubními prsteny, které v té době své snoubence pořídil. Chtěl ji proto překvapit darem a jako místo si vybral právě restauraci rychlého občerstvení.
„Děkujeme, Jižní Afriko. Vaše laskavost nás skutečně zahřála. Nikdy bychom si nedovedli představit, že by příběh naší lásky mohl zasáhnout tolik z vás,“ uvedl pár, který teď místní média označují za nejoblíbenější dvojici v Jihoafrické republice.