Čtvrtek 23. května 2024, svátek má Vladimír
  • Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Lidovky.cz

TIME OUT LN: Federer potřebuje aféru

Sport

  19:20
PRAHA - Co na tom, že se z rodinného idolu vyklubal sukničkář s desítkami milenek. Co na tom, že popularita Tigera Woodse mezi Američany spadla z 87 na 33 %. Co na tom, že z kdysi neotřesitelné golfové jedničky je rázem až 51. hráč světa.

Roger Federer foto: iDNES.tv

Firmy jsou i nadále ochotny spojovat jméno a propagaci svých výrobků s Woodsem. Podle ekonomického časopisu Forbes má totiž pětatřicetiletý hráč stále nejhodnotnější značku mezi sportovci. Jak je vidět, manažeři, kteří rozhodují o tom, kam investují své peníze určené na reklamu, se morální pověstí moc nevzrušují.

Proutník Woods je v žebříčku první, na pátém místě je zase nejnenáviděnější postava mezi fanoušky NBA – basketbalista Clevelandu LeBron James.

Ono se vlastně není co divit. Vždyť se říká – špatná reklama, taky reklama. V tom případě si asi skandály neprovázený vzorný otec dvojčat Roger Federer už z druhého místa žebříčku Forbesu nepolepší...

AURES Holdings a.s.
NÁKUPČÍ AUTOMOBILŮ - BRNO (A12460)

AURES Holdings a.s.
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 40 000 - 60 000 Kč