Jak se tahle nesvéprávná entita, která si říká Mistr Jan Hus, naučila pracovat s počítačem? Nebo svoje blitky diktuje sestřičce? V tom případě jí upřímně lituju.
Airbas ma "panty", kde se kormidla pohybuji s kompositnich materialu. I kdyz Boening, take pouziva kompositni materialy, tyto panty jsou vyrobeny s aluminia.
A my lidi sveta prihlizime dalsi genoside.
Vcera v Tv mluvil Brezinsky co mel velky vliv na politiku US. Dnes varuje, ze izrael se nemuze neustale chovat jako policejni stat a drzet se agresi. Zije v stalem valecnem pomeru misto aby se zacal chovat mirove k arabskym sousedum a zacal s nima spolupracovat. Arabske staty podali mirouvou dohodu, ale izrael to odmita. Uz davno mohli zit normalne, kdyby uznali hranice z 1968. Ale izrael cerpa darovane miliardy z ukradnute americke vlady na sve zbrojeni, okupace a rozsirovani legalnich usedli. Za par let izrael bude prohravat poctem, jelikoz pocet palestincu pribyva. Jakkoliv,izrael od prvniho zalozeni se chova kriminalne, ted muci lidi v Gaze a napadl mezinarodni lod spravedlnosti. Lidi sveta jsou volani na protest. Uz i vetsina US zidu odsuzuje izraelskou politiku a take protestuji. Svetem chteji vladnou kriminalnici co okupuji a zabijeji jen pro sve zisky. Obycejni lide jsou jen dany do stresu. Na valkach a nafte si vydelavaji Bushovci, Cheny AIPEC a podobni kriminalnici co zpusobuji valky.
Po přečtení Vašich příspěvků mi není jasné, zda jste četl článek k němuž je tu diskuse. To za prvé. A za druhé je tu možnost, že Vám sestra dá v devět večer injekci a budete klidně spát celou noc.
..houbajs. Kapitán si prohlédl žrádlo v letadle jestli je košér, ale již si nestačil omlátit hlavu o kobereček, a povinnou prohlídku letadla nechal na aláhovi.
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/israelattacks.php" target="_blank" rel="nofollow">ISRAEL ATTACKS JUSTICE BOAT; KIDNAPS HUMAN RIGHTS WORKERS; CONFISCATES MEDICINE, TOYS AND OLIVE TREES
..jistě SO, v tomto případě tví kamarádi (mohamouši) v tom nemaj drápky. Neb let byl vypraven z islámského pobřeží.
byl k nepoznání jen proto , že byl vytažen z ledové mořské vody a pod pupíkem měl tentokrát dočasně jen dirku ....V péči letušek a houstesek se mu brzy vrátila růžová barva do tváří a i ostatní poznávací znaky opět nabyly zahradních dimenzí od strejdy berlusconiho .
Štěstí přeje připraveným ... a to svAZÁK TOPOLÁNEK JE VŽDY I PO PŘESČASE . nÁČELNÍK tUHÉ PÉRO ZABEZPEČÍ KONKURENCI THAJSKÝM MASÁŽÍM A HOTELOVÝM SLUŽBÁM I ESKORTNÍM.
mmf, představ si, že jsem byl na jednom polním záchodě, utrhnu si kousek papíru na potřebu, a co tam nevidím -... na celé rolce je rudě vytištěno -- mmf, mmf, mmf, mmf,mmf. no a nakoci bylo napsáno, - Lenin Marx.
Kolik se toho napovídá v médiích o 153 cestujících, udělá pro jejich záchranu, když letadlo příznačně přelétalo oblast, kde denně doslova chcípají tisíce hladem, ne-li mnohem horším způsobem....
Francouzi jsou známí svojí ležérností při montáži, muslimové opět spoléhají na Alláha, ten přijde levněji, než drahý servis. Když jsem jezdil Citroenem dóšvó, 2CV, bral jsem to jako legraci, k dopravě, která má být spolehlivá a přesná, se hodí pouze německé vozy.
Teď vážně: s americkými auty se nemůže srovnávat nic, opravdu snad kromě nejlepších německých a japonských vozů. Kdo někdy řídil americké auto nebo v něm aspoň jel, mi určitě dá za pravdu.
říká se taky že neštěstí nechodí samo. Po 52000 letových hodinách v těžkém provozu už není zcela spolehlivé žádné letadlo. Když si vezmete kalkulačku, zjistíte že ten stroj byl z těch 19 let skoro celých 6 let ve vzduchu. Takové stroje dokáže vyrobit málokdo, na to jaké jich létá množství je obdivuhodné, že jich nepadá víc.
víte co to je??? Doufám, že jste to s tou CIA myslel jako žert.
Vydělte si to 24 a potom 365. To letadlo bylo ve vzduchu skoro 6 roků v kuse!!! V letové výšce bývají teploty okolo -50 st. C a nízký tlak, když se létá do tropických zemí, tak se ten plášť na sluníčku vyhřeje i na +60. A takové brutální tepelné cykly to letadlo absolvuje každý den několikrát, třeba celých 20 let. Připadá mi jako technikovi neuvěřitelné, že takové stroje vůbec lze vyrobit a že jsou přitom spolehlivé.
Je jasné, že ke konci životnosti se pravděpodobnost poruchy zvětšuje, je to dáno tzv. vanovou křivkou spolehlivosti. Vyšší pravděpodobnost poruchy je když je stroj nový, protože se projevují skryté výrobní vady, a potom ke konci životnosti, protože už jsou součásti opotřebované.