Však kukněte, jak to tam vypadá, je to krása i děs v jednom: https://www.youtube.com/watch?v=FcjwaDUn3fg
Každy kdo kdy byl v Nepálu, tak vám řekne, že je zázrak, že tam v tom jejich primitivním bordelu, vůbec funguje něco, co se nazývá letecká doprava.
Nebyla by informace, jaké výroby byla ta helikoptéra? Myslím, že je to strašně důležité, když se už ví, kdo vyrobil to éro.... :-)
Zablokovane kolo neni vinou pilota. Nejspis spatna udrzba. Ale to kolo se zablokovalo uz presne pred rokem na stejnem letisti.
youtube.com/watch?v=IikA6yapmgc
Všechno je správně. Nejnebezpečnější letiště je nejnebezpečnějším letištěm proto, že je hodně nebezpečné a havarují tam letadla častěji, než na bezpečném, nebo nejbezpečnějším letišti.
Zajímavé je také tvrzení , že letiště
Káthmándú
je u Everestu / vzdušně cca 200 km/
Tohle letadlo melo presne pred rokem podobnou poruchu. Pri pristani se zablokovalo kolo a letoun dostal smyk. Pritom se poskodil ocas letadla. Asi systemovy problem s podvozkem.
Spise to vypada na problem v udrzbe, protoze techto ledatel je po svete plno, takze by se to projevovalo i jinde.
aviationnepal.com/summit-air-let-l-410-9n-amh-narrowly-escapes-incident-at-lukla-airport/