Nemusí to mít souvislost.Většina ruských pilotů jsou bývali piloti stíhaček pak jejich start tomu někdy nasvědčuje.V 87 jsem byl v Leningradě při startu s IL 62 jsme si škrtli ocasem o zem,museli jsme se vrátit aby zjistili jestli letadlo nebylo poškozeno.A to prý není u nich nic neobvyklého.Prosím je to jen moje domněnka
V jednom má Panza pravdu. Zrovna nedávno dávali v " Leteckých katastrofách " část s podtitulem " Kluzák z Gimli " , kdy kvůli špatnému převodu obsahových a hmotnostních jednotek, jim došlo v půli cesty palivo. Takže pokud pouze vysadí motory, dá se při bravurní pilotáži, dotáhnout i velké dopravní letadlo na nejbližší letiště a přistát.
na povestny rusacky postoj k pravde bych tipnul, ze ozraly palubni tesar po prohlidce prasklin v trupu prohlasil, ze to jeste par let vydrzi, kdyz s tim nebudou moc triskat pri pristani.
Vypadá to na úmyslný teroristický čin. Na Rusy má pifku spousta nepřátel, nabízí se odveta islamistů za angažmá v Sýrii, ale motivů a aktérů může být víc. Předpokládám, že analýza trosek přinese odpověď.
Já sázím na svou znalost Rusů. Zase něco odflákli jako vždy.
Plánované letové trasy do východní evropy / ruska z HESH vedou ve většině právě koridorem kudy letěl 7K9268.
Stočení letové trasy na bodu 288 NWB je naprosto standardní a piloty bylo provedeno prakticky bezchybně. Nastavení kurzu na další bod 330 ARH (pobřeží středozemního moře) s plnánovanou výškou nastavenou na autopilotu 32000 stop (9,75 km) bylo po technické stránce perfektně dodržováno (VS +512). Tudíž - opravdu se nejednalo o chybu v pilotáži.
Dle záznamů ADS-B, které jsou mimochodem veřejně dostupné (a navzdory všem konspiračním teoretikům je můžete přijímat i doma) probíhalo vše naprosto standardně, do 04:12:57
Od té chvíle se data rapidně mění ve všech osách. V jednu chvíli se na ADS-B objeví vertical speed (VS - viz výše) -3584 o pár vteřin později +8000. To není nic jiného než přetížení měření přístrojů v důsledku rozpadu letadla a rotace jednotlivých částí, které byly tou dobou stále pod proudem.
Veškeré záznamy ADS-B končí po cca 30ti vteřinách - po kolapsu vysílání (neza
Z textu jsem pochopil, že pilot nedostal zaplaceno dva měsíce a proto s letadlem havaroval. Opět perla LN
Sestavovat jakékoli vyšetřovací komise je mrháním peněz. Stačí se zeptat virtuálních Nováků z Lihovek + anonymů jako je lepící se Panzani. Vědí o tom úplně fšecko a bez zvednutí zadku od stolu!
Zapomnel jste na Apolena... experta pres plne knedliky pri stoupani ;))))
17 lidí se z letu na poslední chvíli odhlásilo. I zde může být stopa.
Při hodnocení veškerých zpráv bychom měli mít na zřeteli staré známé a věky osvědčenou zásadu "CUI BONO" "V čí prospěch" se to uvádí.
V daném případě bude chtít:
1) letecká společnost dokázat, že za katastrofu nemže technický stav ani posádka
2) Egyptská vláda, že na Sinaji nejsou teroristi schopní sestřelit letadlo
3) Odbojní islamisté působící na Sinaji přiznají setřel i kdyby toho nebyly schopni, prostě z propagandistických účelů
4) Manipulátoři aź řad politiků a presstitů budou tvrdit co se jim hodí do krámu. Obdobně na tom bude řaqda diskutujících
Atd.
Jen ti co mají zájem o zjištění pravých příčin jako obvyklé přijdou zkrátka a budou napadáni ze všech stran všemi anti- i pro-.
A pak bude spousta diskutujících, kteří neporozumí ani nejjednoduššímu vyjádření - resp. přihnou ho tak, aby odpovídalo jejich předsudkům.
Ještě že k vyšetřování musí být přizván výrobce. Ten má eminentní zájem vyšetřit katastrofu spolehlivě, kvůli jiným letadlům stejného typu.
Ovšem spolehlivě znamená zároveň zdlouhavě - když jste sledoval seriál o leteckých kataszrofách, patrně si vzpomenete na TWA 800, kterážto katastrofa se vyšetřovala 4 roky a výsledek není zcela uspokojivý. Sice Boeing přiznal, že to tak mohlo být a změnil vedení kabelů, ale že to byla skutečně jiskra ve skoro prázdné nádrži plné směsi vzduchu a výparů, zcela jistě prokázáno nebylo. Jen nebyla prokázána žádná jiná příčina...