Moloch se sice mění, ale jen velmi pomalu. Je spousta věcí, na kterých mohou dráhy šetřit, jenže v takhle velké firmě s tak významným korupčním podhoubím, to není moc snadné. Budu konkrétní: Vždy když se hledá korupce, první padnou do hledáčku zakázky zadané bez transparentních výběrových řízení. A těch je v ČD plno. Nadstandardní vztahy s plzeňskou Škodou jsou velice známé.
používat slušné vlakové soupravy ( alespoň) na trase Praha-Pardubice-Brno.
Až se bude do vlaků nastupovat bez překážek ve formě půlmetrového rozdílu schod-nástupiště, až budou ČD placené ze státních peněz dotovat trasy plošně a ne podle toho, co považují za lukrativnější ( D1, Praha-Ostrava), pak můžeme říct, že cestujeme jako lidi co si na dopravu přispívají z daní a ne jako stádo (dobytku)
Dočkáte se od 2013/2014 v novém jř. Railety budou nejlepší. Jinak i teď jezdí hezké vagony zejména na vlacích, které jsou vedeny do zahraničí. Je fakt, že kategorie R je zatím opomíjená, ale do roka se to nákupem těch railetů posune hodně dopředu.
Tak vydržte, a železnici zůstaňte věrná, pokud to jen trochu jde. Hezký den.
je to skvělý výsledek. Ještě, že mají co rozprodávat. Zatím.