Digitální oddělení české pobočky Aegisu zatím nefungovalo samostatně, nyní se vyčleňuje. Soustředit se má nově též na vytváření reklamních kampaní, nejen ke zprostředkování reklamního času klientům jako dosud. "Budeme tvořit, nejenom plánovat a nakupovat," předeslal na dnešní pražské prezentaci Michal Fejk
Ten se stal šéfem českého Isobaru. Dosavadních osm let působil v české pobočce Aegisu, předtím pracoval ve vydavatelství Economia, kde stál u zrodu portálu iHNed.cz.
"Spotřebitel chce dialog," vysvětlil orientaci na sociální sítě šéf české pobočky Aegisu Petr Chajda, někdejší ředitel televize Prima a manažer Novy.
Isobar má víc než stovku poboček ve čtyřech desítkách zemí po všech kontinentech, zaměstnává na tři a půl tisíce lidí.
Celá skupina Aegis loni zaznamenala tržby 1,3 miliardy liber, zisk před zdaněním 167 milionů liber. Kromě Isobaru na českém trhu patří do sítě Aegisu také agentury Carat a Vizeum.