„Studenty vysokých škol považujeme za atraktivní cílovou skupinu, proto jsme na ně zaměřili chystanou zářijovou kampaň. Hlavním lákadlem je výhra v podobě letu stíhačkou,“ uvedl Tomáš Kopecký, tiskový mluvčí ČSOB.
Na „lov“ studentů se chystají i další banky. Například Česká spořitelna bude odchytávat studenty již při jejich zápisu na mnoha vysokých školách, kde umístí své informační stánky.
Studentskou kampaň na září chystá také GE Money Bank. „Podrobnosti zatím neprozradíme. Cílem je oslovit další klienty. Meziročně nám počet studentských kont narostl o více než 50 procent,“ řekla Markéta Dvořáčková, mluvčí GE Money Bank.
„Pro studenty připravujeme rozšíření nabídky balíčkového konta, které bude mimo jiné nově obsahovat také úvěr na studium,“ prozradila Lucie Hálová z Volksbank. „Zájem o studentská konta přitom stále narůstá, nejvíce právě na začátku školního roku. Proti loňskému létu nám stoupl počet těchto kont o 30 procent,“ dodala Hálová.
Další podrobnosti o boji o nové klienty si přečtěte ve středečním vydání deníku |