Hlavně je nesmyslná devítka. My jsme měli 8 tříd základky a stačilo to. Gympl byl ze začátku záhul, ale pak už v poho. Vylézt po VŠ do práce ve 23 letech bylo normální.
To už tu všechno bylo v totáči: Ženy do výroby, úředníci do zemědělství, inteligence do dolů. Vždy se najdou zoufalci, kteří zacházejí s lidmi jako s výrobním vstupem.
Až tento nesmysl naši fialoví soudruzi dokončí, bude nejspíš vysoká nazaměstnanost díky zeleným soudruhům z Německa.
Má odkladové dítě lepší šanci dostat se na 8 G nebo na 4 G. Má. Tak ať se nikdo nediví, že rodiče uvažují s předstihem.
Ve 13 jsem končil 8. třídu základky, v 17 čtvrťák gymplu, ve 23 po páťáku o letních prázdninách jsem začal hákovat. Byl bych rád, kdyby se tohle pro můj důchod započítalo a zohlednil rozdíl oproti dnešním lidem, co z vysoké lezou ve 26 letech jejich věku.
No, dnes spíš v 36 letech. To víte, ta informační inteligence je časově náročná. A těch 74 pohlaví ! Na to potřebujete dva semestry.
Pseudoproblé. Každý rok odkladu je zhruba stejný počet žáků. Když to “zastaví”.tak jeden rok skočí počet děti o těch 20 tis. a pak už to bude každý rok stejné. Stejně jako teď.
Jenomže tento postup tabulky v Excelu neumí
O tom by se vážně mělo diskutovat při reformě důchodového systému, t.j. nejen o tom, jak co nejdéle oddalovat nástup do starobního důchodu, ale i o tom, jak co nejrychleji dostat mladé lidi do pracovního procesu, aby odváděli daně a sociální a zdravotní pojištění. Odklad nástupu dětí do 1. třídy, devítileté učení na základních školách a státem placené studium na SŠ a VŠ i po 25. roku života je luxus, na který tato země nemá.
Lidí je, stačí pořádně obnovit učňovské školství a zrušit ty vokecávací obory na školách i politické neziskovky.
stačí podpořit získání výučního listu již hotovými maturanty.