14T (Porsche) je nešťastná koncepce, v podstatě na žádost bílých límečků (co tramvají nikdy nejezdí) sestavená podle toho, co se používá ve světě. Naproti tomu má 15T revoluční konstrukci, což je chvályhodné, ale i riskantní. K tomu se přidává moderní kapitalismus, který takové výrobky a jejich servis neúměrně předražuje. DPP má teď nakoupit nové autobusy a přitom dostává krácené dotace ...
Během několika let se zvedlo jízdné z 12,- Kč na 26,- Kč, to je dražší než v New Yorku.
Vůbec nechápu kde Dopravní podnik bere tu drzost, při jejich cenách, nemít v autobusech a tramvajích klimatizaci!!!
snad bude lepší, než ta Porsche zrůdnost, kterou uplacení úředníci koupili posledně - v té se nedá sedět, stát, držet, pohybovat ani dýchat... zatímco v Německu i Maďarsku jezdí nové tramvaje zcela tiché, prostorné a hlavně klimatizované, u nás se hledají důvody, proč to tak nejde.... nehledě na to, že takový německý Chemnitz pořídil tramvaje o 20% levněji než zkorumpovaní úředníci DP a Magistrátu hl. m. Prahy
David Koutský z Prahy - známý korupčník. Kšeft mu nevyšel, tak pomlouvá. Mimochodem, jmenuje se trochu jinak
Křižíkovým tramvajím ani ke stupačkám ceny jízdenky na vzdálenost jedné stanice dostanou cca na 600 Kšč. V dopravně přetížené Praze jsou tyto srágory jen ke vzteku a v dnech , s teplotami jako včera a dnes se v tom určitě jezdit nedá ..... Další tunel pro modráky a jiné mistry v kradení státních a obecních peněz .
to nedá - ale nové nízkopodlažní autobusy jsou v tomto případě ještě horší... takové kremace... de facto se DP vypravováním těchto pojízných kremačních pecí dopouští trestného činu obecného ohrožení, protože teplota v autobuse kolikrát přesahuje 50 stupnu, coz je o zdraví
Další česká gádžovská zlodějina ,monstr tunel ala Porshe a ten hnus, hlučný jak tank ,v kterým není žádný prostor. CENA KUS 60 000 000. Kolik těch krámů leží v garáži k sešrotování? Nikdo to nekoupí protože si lehce spočítá údržbu tratí. Ani zadarmo to nechtějí.