teda vpředu super, ale vzadu moc místa není, opěradla jsou nepřirozeně vzpřímená, jejich sklápení je spíš marketingová věc - je to sklon o několik stupňů a přitom ubude podstatně místo na nohy . Když posunete prostřední sedadlo dopředu, tak si dva krají nesednou pohodlně a když dozadu, tak nevím kdo na něm vydrží..
na druhou stranu motor 1,6 150 k je opravdu skvělý a prostor na náklad je bohatě dostačující zvlášť při odstarnění druhé řady sedadel.
špatně chápu ty, co diskutují o poruchovosti, přece nemůžete automaticky vztahovat statistiky starších typů na ty nové.. nikdy nevíme dopředu, co bude jak fungovat.
ve Spanelsku 1500 km s "normalni" 308. Sam vlastnim uz 3. Octavii, se kterou jsem celkem spokojen, ale ta 308 mi ridicsky a vybavou sedla o dost lepe nez Octavie. A navic to, ze cena pazouta je nekde o 50 TKc nizsi je zajimave. Kombik by se mi vyrazne libil
Kombíky mne nepřitahují, ale tenhle motůrek znám z kupátka C4 a ve své kategorii patří mezi to nejlepší. Neměla jsem možnost, ale v ultraspolehlivé a chválené Mazdě 3 určitě stojí za ozkoušení (Tato kombinace mi příjde také jako velmi povedená, přitom v česku poměrně opomíjená).
1.6 HDi určitě nemá takovou spotřebu, jako Muroňův "ultraspořič" TDi 66kW jezdící jen na naftové výpary (nezlob se Rudlíku), ale povedený a na diesel kultivovaný motor to jistojistě je.
Kylie, auto je to pěkné a motor určitě kultivovanější než moje Tdi rotačka. Ve volném čase občas zajdu ke švárovi do servisu. A když mi ukáže, co se v pažoutech může všechno pokazit (a většinou pokazí), tak jsem moc rád, že mám hlučnější, zastaralejší, méně pohodlné a ošklivější fauvé. Nového frantíka s common railem ano, pokud se ho během záruky či 70tkm zbavím. Ojetého či staršího raději ne.
Pomalu prehodnocuji svoji zarputilost k nemeckym autum a po tom co prodam soucasneho nemce, tak zrejme navstivim pazouty - alespon v salone..