Porota soutěže, dříve názývané Louskáček, letos vybírala z 282 prací od rekordních 55 přihlašovatelů. Ocenění nakonec získalo 53 děl od 28 různých tvůrců.
Nejvíce cen odnesla agentura Kaspen/Jung von Matt, která obdržela osm trofejí. „Nejcennější z nich agentura získala za printovou kampaň Budvar Brutal realizovanou pro Budějovický Budvar,“ uvedla Marie Lafantová ze společnosti PR.Konektor.
zdroj: www.youtube.comCelkem šestkrát zamířili na podium zástupci agentury WMC Grey. Ta u porotců zabodovala hlavně kampaní S vodou mizí příběh, kterou připravili pro prodejce sanitární keramiky Laufen CZ.
„Na pomyslném bronzovém stupni v rámci počtu ocenění se umístila agentura Ogilvy Group Czech Republic,“ sdělila Lafantová. Všechny tři trofeje agentuře vynesla kampaň pro Galerii hlavního města Prahy, nazvaná The dying citylight.
Nejvyšší ocenění Grand Prix letos získal snímek z fiktivní soutěže o to, ve kterém ze tří evropských měst nejrychleji zmizí nezamčené jízdní kolo. Pro mladoboleslavskou automobilku Škoda Auto tento klip vytvořila agentura Mustard.