Počet zákazníků meziročně vzrostl o 2,3 procenta na 5,43 milionu, což je rovněž nejvíce na trhu. Telefónica zvýšila počet klientů o 2,1 procenta na 4,84 milionu a Vodafone o 6,7 procenta na 2,94 milionu.
Počet lukrativnějších tarifních zákazníků stoupl u T-Mobilu téměř o desetinu na 2,6 milionu. Průměrný příjem na zákazníka přesto klesl o 24 korun na 472 Kč měsíčně. Pokles ovlivnilo uvedení tarifů nové generace, migrace zákazníků na předplacené služby a regulační opatření. O2 měla průměrný měsíční příjem na klienta 526 korun a Vodafone ve 2. čtvrtletí 547 korun.
"Přestože byly výsledky za první pololetí ovlivněny zpomalením ekonomiky, podařilo se nám udržet pozitivní trend jejich vývoje. Skutečnost, že jsme dosáhli růstu u důležitých ukazatelů, je důkazem silné motivace a stabilních hospodářských výsledků," uvedl generální ředitel Roland Mahler.