Za hodinu z Parize ci CDG do Bruselu Stred... Thalys...a za pakatel...co par hodin.
Pokud by mela Praha podobna rychla a lacina spojeni ( VIDEN !!!!! Berlin,Mnichov)pak se to vyplati...hovnivalove jako Pendolino kterym trva z Ostravy do Prahy pres tri hodiny
jsou k nicemu,drahe a chude soudruzsky zarizene. Je to trochu jine jet v Shinkansen-u nebo TGV.
Je to sice celkem dlouhé, ale tunelování nám jde celkem dobře ... nebo že by se autor článku někde utnul?
Vyplatit se to může, například z Drážďan jezdí rychlovlaky prímo na letiště do Stutgartu a jsou plné, tak nevým proč by nemohli jezdit i z Prahy
Každý druh dopravy má své ekonomické limity rychlosti a vysokorychlostní železnice už neobstojí s leteckou dopravou. To je smutný fakt. Mohou to sice ovlivnit zdržující protiteroristická opatření (ta jednou stejně budou i na ty vlaky) či velké letištní poplatky, ale výstavba a údržba vysokorychlostních tratí se prostě nezaplatí. Ale projde to, ve hře jsou státní či evropské peníze a z tunelu se určitě vytěží hodně 'odpadního' vápence.
Letěl jste někdy letadlem? Ono to není moc příjemné cestování, než vás odbaví jestli nejste terorista, tak tím strávíte hodinu, pak půl hodiny někam šíleně rychle letíte, pak je mlha, takže další půlhodinu kroužíte nad cílovým letištěm. Toto letiště je pochopitelně trochu "z ruky", takže než se dostanete do centra, trvá to dalších 40 minut. A nejlepší na tom je, že pak na svoje zavazadla čekáte další dva dny, protože nedopatřením odletěla na výlet do Thajska ... Co se týče ceny, i když budete mít letenku úplně zadarmo, tak za tenhle "bezchybný" letištní servis zacálujete 4000 kč, ne-li více.
Představte si tu páááálku co bude stát lístek. Takže ono je úplně jedno, jestli se nové trati dožijeme nebo ne. Stejně budeme jezdit autobusem ...
Máme co jsme chtěli.
myslenka je to dobra, hlavne aby to nedopdlo jako s D 47 do Ostravy, ze nebudou penize.
Hlavně aby nevymysleli nějaké to Pendolino. Drahé na investice i provoz, jak se nyní ukazuje.