130 let

Diskuze

Ročně zmodernizujeme zhruba sto čerpacích stanic

„To hlavní z našeho pohledu je, že čerpačky musejí vypadat pěkně, příjemně. Že tam bude nejen super káva a jiná nabídka, ale i perfektní servis. To, jak se k zákazníkovi chováme,“ říká v rozhovoru šéf společnosti MOL v Česku Richard Austen.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P. Klíma

18. 5. 2017 16:25
Chodím jen na Shell

Mají nejlepší palivo. Takže kvůli kafi měnit nebudu.

V článku není o kvalitě paliva ani slovo. Ani jedno. Proč to asi z úst top manažera nezaznělo?

0 0
možnosti

L. Kašparová

2. 5. 2017 13:08
hahahaaaaa

To si dělají švandu s tím zvyšováním kvality, ne? Kde byl dřív Agip s čistými toaletami a slušnou obsluhou, tam jsou dnes toalety – no, ne zprasené, to ne, ale čisté taky ne. A úroveň obsluhy... no, ne zrovna usměvavá. A bývalý Lukoil? Tam to byl neméně strmý pád. Děsím se chvíle, až MOL schlamstne zbytek čerpací sítě. To snad bude lepší chodit do keřů...

Kafe jsme raději ani nezkoušela... při ochotě prodavačů (nejprve dokončím soukromý telefon, pak si možná i všimnu zákazníka) jsem ušetřila přinejmenším čas.

0 0
možnosti

26. 4. 2017 22:54
AGIP měl výborné kafe

a italská vína. MOL má zatím jen hnědou břečku.

0 0
možnosti