130 let

Antikampaň namířená proti ČSSD. | foto: Jindřich Mynařík, Lidové noviny

Billboardová antikampaň zavalila Prahu. Paroubek prý zruší ranní kocovinu

Česko
  •   15:17
PRAHA - Volby se pomalu blíží a politické strany pilují své kampaně. Stále oblíbenější se ale stává billboardová antikampaň. Poslední vlna se prohnala o Velikonocích Prahou a smetla ČSSD. 'Zruším ranní vstávání' nebo například 'Slibuji vám do 3 let pivo za 2 Kč', "slibuje" Jiří Paroubek s úsměvem na tváři.

Deník Právo přišel s tím, že poutače má na svědomí pražská ODS a odvolával se na výrok mluvčího strany Martina Kupky. Ten ale serveru Lidovky.cz řekl, že neví, kdo je autorem protiparoubkovských plakátů. V minulosti ale ODS stála za některými billboardy, které napadaly ČSSD.

Antikampaň namířená proti ČSSD.

"Já to nevím, a to jsem jim (deníku Právo - pozn. red.) také říkal. Sám se po této informaci celý den pídím," sdělil serveru Lidovky.cz mluvčí ODS Martin Kupka.

Kupka deníku Právo přiznal pouze dva náměty, které vymyslela centrální ODS, a to 'Bojuji proti plžům, mlžům, hlavonožcům' a 'Bojuji proti poplatkům u veterináře'.

ČSSD ale není jediná strana, která byla inspirací pro zesměšňující billboardy. V ulicích se objevují i reklamní poutače, které se trefují do ODS, konkrétně pak do Mirka Topolánka.

Antikampaň.

Autor: Michaela Těšínská
  • Vybrali jsme pro Vás