• Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
130 let

Facebook znepokojuje manažery

Česko

WASHINGTON Stále větší počet šéfů firem se zajímá o to, jakým způsobem je jejich zaměstnanci vyobrazují na rychle expandujících sociálních sítích typu Facebook či Twitter. Průzkum poradenské společnosti Deloitte ve Spojených státech mezi více než pěti sty manažery firem a zhruba dvěma tisíci zaměstnanci ukázal, že 60 procent manažerů chce mít možnost kontroly, zdali zaměstnanci nepoškozují na sociálních sítích image firmy.

Naopak 53 procent oslovených zaměstnanců odmítá, aby jejich prezentace byly nadřízeným kontrolovány. Zároveň však většina z nich (74 procent) připustila, že prostřednictvím sociálních sítí mohou zaměstnanci jednodušeji poškozovat dobré jméno firem.

Pouze 17 procent oslovených manažerů uvedlo, že monitorují prezentace svých podřízených. Avšak 49 procent zaměstnanců v průzkumu tvrdilo, že ani kontrola manažerů by je nepřiměla změnit obsah komunikace na sociálních sítích. Přes sílící pozornost manažerů firem vůči sociálním sítím pouze zanedbatelné množství firem vydalo zaměstnancům konkrétní pokyny, jak tyto sítě využívat, uvádí studie Deloitte.

Autor:
  • Vybrali jsme pro Vás