Zrušení plánů na gigabaterkárnu je jedna z mála dobrých zpráv za poslední dobu. Montoven už snad máme dost.
A že jsme dali "nedostatečnou" pobídku? Kde asi dostane nějaký investor větší pobídku, ve Švýcarsku nebo v Albánii? A chceme být spíš tím Švýcarskem nebo Albánií?
VwW zjistil že by čekal na stavební povolení minimálně 10 let tak to odpískal a pak to postaví jinde.
Vládo, vládo, na co šáhneš, to pokazíš. Mimo zdražování samozřejmě.
No, on o ty elektroauta od VW prostě není zájem a to hlavně od té doby, kdy německý stát ke každému prodanému elektroautu přestal přidávat kupci 10 000€ (cca 230 000 Kč). A kupci pak ještě zjistili, že ojeté elektroauto je prakticky neprodejné, kdo by chtěl něco se slabou baterkou, že. Kdepak soudruzi z SRN udělali chybu?
Elektromobilita v Evropě? Bez infrastruktury a dostatku elektřiny utopie. A paní ekologická katastrofa z vraků elektromobilů. “Již brzy u Vašich dveří ...”
Přechod na elektromobilitu je hotová věc. Nedá se podmiňovat tím, že až něco bude, tak bude teprve přechod. Přechod bude i bez splnění podmínek. Jenže v Evropě je demokracie a politici musí skákat, jak lidé pískají a lidé mají k elektromobilům přirozenou nedůvěru. Svůj strach z nich by jim mohli pomoct politici podporou elektromobilů, jako to dělají v USA a Číně. To ale politici udělt nemůžou, protože je tady demokracie. Je to začarovaný kruh, který v konečném důsledku lidem uškodí. Bude elektromobilita, ale nebudou továrny na baterky, nebudou se tady vyrábět kvalitní eleltromobily. Takhle to dopadne.
Padlo to proto, protože se elektromobilita v Evropě nepodporuje. Až se začne podporovat, tak se baterkárna někde postaví, až bude potřeba. Ale na tom letišti už ne.
Zaplať pánbůh ... Tahle devastace krajiny nemá s ekologí vůbec nic společného