Obchodníci totiž začínají nabízet nafukovací sněhuláky a čekají, že se stanou hitem Vánoc.
„Už loni jsme zkušebně připravili do prodeje čtyři stovky těchto sněhuláků, a protože byli prakticky okamžitě vyprodáni, dáváme jich letos do svých obchodů mnohonásobně víc,“ říká mluvčí společnosti Makro Cash & Carry Markéta Světlíková.
Po umělých vánočních stromečcích, umělém jmelí či umělém sněhu a ledu tak přichází na trh další napodobenina jednoho ze základních symbolů zimy a Vánoc.
Ode dneška si mohou lidé koupit sněhuláka, který měří takřka dva a půl metru, nechybí mu klasická mrkev místo nosu ani „uhlíkové“ knoflíky. Na rozdíl od svých klasických kolegů ale nikdy neroztaje. Je totiž z plastu.
Více informací najdete v dnešních Lidových novinách.
- 18. října 2006 10:17