Kupka se nebojí...
...ma uz dost let na to, aby si uvedomil, ze odvaha je pouze nedostatek informací.
Je to takove urednicke gesto od stolu, z bezpeci vládní limuziny s majakem na střeše.
Diky ministre. Diky za zdražení dalnic.
Tato vláda je banda hlupáků. Tento nesmysl jde proti zdravému rozumu, bezpečnosti, ekologii.
I v Nemecku je velka cast obyvatel pro rychlost 130 km/h.
Nebezpecna je velmi rozdilna rychlost na pr. ve 3 pruzich, kdyz vlevo jedou pres 200 km a vpravo 100 km.
Kupka jde proti rozumu, bude se jezdit 160 trvale, policie na dalnici neni videt.
Skoro bych řekl, že většina těch, kteří prosazují plošných 130, je neřidičů.
Naopak drtivá většina řidičů se dokáže přizpůsobit situaci - na prázdné dálnici klidně 200, na plné přiměřeně.
Uz se na to tesim! :-)
Jen moc nechapu tu nutnost promennych znacek na upraveni rychlosti, to by treba v Nemecku museli na dalnici vsichni za spatnyho pocasi umrit :D Takze na useku, kde je max 150 mi zpomali treba na 100, ale na useku, kde je max 130 budu moct ject 130? :D To nedava smysl :-)
Jelikož 150 po dálnici se u nás běžně jezdí všude a žádné problémy to očividně nezpůsobuje, tak bych se nebál legalizovat tento stav plošně.
Jezdi se i 180 km a vice, legalizovat ?
Tak uvidíme, jak dopadnou první nehody... borci pojedou běžně 180 i v mlze...
V civilizovaném světě se ty rychlost spíš snižuje. U nás jdeme chybně opačným směrem..
Je to taky hra se slovy. Zamrazilo mě, když jsem si přečetl, že to řešení bude "moderní"...
Je to jen politické populistické rozhodnutí které je proti všem trendům. Na tom jihočeském úseku řidič a ušetří teoreticky max 2 minuty, při zvýšení spotřeby a splodin a o 20%. Když před vás vyjede do levého náklaďák 100 km rychlosti tak brzdit že 130 nebo že 150 je velký rozdíl. A stejně tak spotřeba při akceleraci za 100 na 130 nebo 150 bude za ten úkon dvojnásobná. Když si vezmu kolik bude stát zase milionů přeznačeni na 150 a jak často bude prázdná dálnice a ideální počasí aby tam těch 150 svítilo, je to nerozum.
Souhlasim, ze spotreba pri zrychleni ze 100 na 150 bude vyrazne vyssi, nez ze 100 na 130, ale ta vyrazne vyssi spotreba bude jen po dobu nekoika sekund. Kdyz pak pojedes na tempomat 150, tak ta spotreba uz o tolik vyssi, nez pri 130, nebude. "Draha" je hlavne zmena rychlosti. Doba jizdy je 12.5 vs 10.8 min a predpokladam, ze pri malym provozu a delsi ceste se mirne vyssi spotreba na 27km useku mozna ani neprojevi a pri hustym provozu tam stejne 150 jet ani nepujde.
Vsechno samzorejme zalezi na konkretnim aute
Tohle je absolutně nepochopitelný krok... chtějí přestat vyrábět spalovací motory, budou všude jen elektrické "žehličky", které touto rychlostí stejně nepojedou, pokud chtějí někam na baterky dojet... takže zbytečná aktivita.
Kdyby radsi resili prodlouzeni te dalnice od Tabora k D1 ne bo na druhou stranu na Linz, tak by udelali lepe.
O tom je asi třetina toho rozhovoru, včetně konkrétních termínů. Nechcete si to přečíst, než tu začnete plácat nesmysly?