Mezinárodní motor roku 2008:
1. BMW 3,0 Twin Turbo 380 b.
2. VW 1,4 Twincharger 287 b.
3. VW/Audi 2,0 TFSI 270 b.
4. BMW 4,0 V8 (M3) 241 b.
5. BMW 5,0 V10 (M5) 151 b.
V jednotlivých kategoriích si ukažme
vždy první tři příčky:
Nejlepší nový motor:
1. BMW 2,0d Twin Turbo 257 b.
2. BMW 4,0 V8 (M3) 218 b.
3. Subaru diesel 2,0 boxer 201 b.
Nejzelenější motor:
1. Toyota 1.5 Hybrid (Prius) 269 b.
2.BMW2,0d (118d, 318d) 266 b.
3. VW 1,4 Twincharger 150 b.
Nejlepší sportovní motor:
1. Porsche 3,6 turbo 137 b.
2. BMW 5,0 l V10 (M5) 134 b.
3. BMW 4,0 l V8 (M3) 133 b.
Motory do 1,0 l objemu:
1. Toyota 1,0 l (Aygo) 294 b.
2. Smart diesel 799 cm3 285 b.
3. Mitsubishi tříválec 999 cm3
turbo (Smart Fortwo) 197 b.
Kategorie 1,0 až 1,4 l:
1. VW 1,4 l Twincharger
(140/170 k) 340 b.
2. VW 1,4 l TSI (125 k) 170 b.
3. Fiat 1,4 l Turbo
(Bravo) 165 b.
Kategorie 1,4 až 1,8 l:
1. BMW-PSA 1,6 Turbo 333 b.
2. VW/Audi/Seat/Škoda
1,8 TFSI 197 b.
3. Toyota 1,5 litru Hybrid
(Prius) 182 b.
Kategorie 1,8 až 2,0 l:
1. VW/Audi 2,0 TFSI 256 b.
2. BMW 2,0d TwinTurbo 254 b.
3. Subaru diesel 2,0l boxer 196 b.
Kategorie 2,0 až 2,5 l:
1. Subaru 2,5 turbo 188 b.
2. BMW 2,5 R6 187 b.
3. Honda 2,2 diesel 145 b.
Kategorie 2,5 až 3,0 l:
1. BMW 3,0 Twin Turbo 375 b.
2. BMW 3,0d Twin Turbo 238 b.
3. VW/Audi 3,0d V6 145 b.
Kategorie 3,0 až 4,0 l:
1. BMW 4,0 V8 (M3) 331 b.
2. Porsche 3,6 turbo 255 b.
3. Nissan 3,8 Twin Turbo
(Nissan GT-R) 144 b.
Kategorie nad 4,0 l:
1. BMW 5,0 V10 (M5) 218 b.
2. Mercedes-AMG 6,2 l 183 b.
3. Ferrari 6,0 V12
(Ferrari 599 GTB) 172 b.
Výsledky ukazují tradiční dominanci německého BMW, které je historicky nejúspěšnější značkou této ankety. Za pozornost stojí též úspěch přeplňovaných čtyřválců koncernu Volkswagen.