130 let

Diskuze

Pražští radní v úterý podpořili zbourání Libeňského mostu

Na jeho místě má vzniknout nový most. Zbourání musí ještě potvrdit pražští zastupitelé. S návrhem na demolici souhlasilo sedm z 11 radních z řad ANO a ČSSD, bourání nepodpořili zástupci Trojkoalice (SZ, KDU-ČSL a STAN).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

24. 4. 2018 13:41

Nevím, zda by některý ze zastupitelů nechal zchátrat svoji nemovitost jen proto, aby ji mohl nahradit novou, ovšem že za svoje peníze ;-P

0 0
možnosti
VH

24. 4. 2018 13:13

Já jsem pro nový most. Bude to alespoň příležitost pro něco nového, daleko hezčího a užitečnějšího.

0 0
možnosti
VK

24. 4. 2018 13:44

Máte jistě na mysli nový, hezčí dům pro některého z těch, kdo o novém mostě rozhodují. Užitečný bude, leč ne pro občany :-)

0 0
možnosti
JN

J. Novák 801

24. 4. 2018 12:54

Je zcela jedno, zda se most bude bourat nebo opravovat.

Při opravě se přijde na takové "skryté" závady, že bude bez výběrového řízení nutno cenu navýšit nejméně na trojnásobek.

Při stavbě nového mostu se zjistí, že geologické podloží a předmostí (nebo cokoli jiného) je naprosto nevyhovující a bude bez výběrového řízení nutno cenu navýšit nejméně na trojnásobek.

0 0
možnosti
JK

24. 4. 2018 12:52

Tak bourat by jim šlo. Teď je na řadě dostavba Pražského dálničního okruhu. To je jiná liga. Na to Dolínek and spol. nemají.

0 0
možnosti
RF

24. 4. 2018 15:23

S okruhem je to teda pěkný opruz, to máte pravdu. Objet Prahu ze severu skoro nejde, jestě že nám tu Bém nechal Blanku, ta přece jen pomůže (bez ironie).

0 0
možnosti
JV

J. Vavruška 637

24. 4. 2018 12:45

Jsou to zločinci. Zbourání a stavba nového je úplně zbytečná, je to Dolínkův kšeft, velká malá domů...

0 0
možnosti
MJ

24. 4. 2018 12:01

V komunální politice se často vytváří situace, které vedou k zadávání velmi nákladných zakázek. Rozhodování a přidělování takových zakázek, bylo zpravidla provázeno korupcí, projekty byly předražené a ti co o tom rozhodovali, měli v tom příležitost, jak zbohatnout. Likvidace mostu představuje nejméně tři velké zakázky. Jednu na bourání mostu, druhou na nový projekt a třetí na realizaci stavby. Takže spousta firem, které mají zájem na co největším objemu zakázky. Ti co upřednostňují bourání, mohou být zmanipulováni, podplaceni, nebo mylně informováni o rozsahu nákladů které jsou spojeny s opravou mostu.

0 0
možnosti
PK

P. Kubáč

24. 4. 2018 11:58

Betonové veřejné stavby z předválečného období mají často problém. Tehdejší stavitelé se snažili použít nejlepší betonovou směs jakou měli po ruce, ale protože o vlastnostech betonu tehdy ještě nebyl dokonalý přehled - staré betonové konstrukce léty křehnou až k nebezpečnosti.

Dnes je bohužel situace obrácená - dovedeme vyrobit beton na staletí, ale je otázka jestli šlendrián a rozkrádání dovolí použít neošizenou směs.

0 0
možnosti
PK

24. 4. 2018 11:12

Bourat, dovede kdejaká Krnda a Dolínek. Udržet něco v rozumném stavu už ne. Jen by chtělo ohlídat ty peníze které jim z bourání kápnou.

0 0
možnosti