a musim reagovat. Co to je proboha za slovni spojeni "přistát místo Moravy". Přece "...místo na Moravě přistát v Praze", ne?
ze ty maji jeste vekovni toilety !
Pokud má letadlo sebemenší problémy, okamžitě jde na přistání na nejbližší možné letiště, zvláště když jsou na palubě kaštani. Ovšem ČSA tomu dalo korunu a při problémech nejenomže nechalo letadlo ve vzduchu, ale poslalo ho DÁLE než by plán. Závěr je jasný, pokud by ho nechali sednout v Brně/Ostravě, museli by složitě posílat techniky a mechaniky do Brna/Ostravy, takže svévolně zřejmě ohrozili životy cestujících a nechali je ve vzduchu o cca půl hoďky déle, aby ušetřili nějakou tu kačku. No to teda fuj.
Ono zalezi od druhu a typu poruchy.Aj na aute ked ti nejde central neodstavis auto na kraju cesty a nevolas odtahovku. Ak by pristroje ukazovali kriticke udaje neboj sa pilot by palil dole hned. Ani piloti niesu sebevrahovia a boja sa o svoje životy.
> Palubni pristroj nevykazoval standartni parametry < ???
Jako ten Airbus co havaroval u Brazilskeho pobrezi ? :-)))
když tomu absolutně nerozumíte . Jen hovado se k něčemu vyjadřuje , když tomu nerozumí.
Zarazi me jedna vec - to maji v CSA jenom jedno letadlo, ze museli vsichni cekat pul dne na odlet?
Že by ostatní letadla byla potřebná jinde vám na mysl nepřišlo?
tato firma by měla být zlikvidována a zavřít Plašáka až zčerná i s jeho černou asistentkou . Lítat se nema , a tak to ma byť.
Ty už z rozčilení koktáš?