Nejdražší je vždycky aktivista tupoun. V zájmu svaté věci škodí kde může. A když se jich spolčí víc dohromady a vytvoří sdružení ...
Přečtěte si zákon o posuzování vlivů na veřejné zdraví. Dočtete se tam, že u staveb dopravních komunikací o více pruzích se provádí posouzení vždy. Jak mi tedy vysvětlíte, že u této stavby neproběhlo posuzování vůbec? To je takové svinstvo, že kvůli tomu by měl někdo pro ohrožení veřejného zdraví (trestný čin!!!) sedět, až by zčernal.
............. Česká republika = Klausistán = Švejkistán
ale taky kolik lidi tam pracuje,jestli 10, tak bude dokoncena roku 2999
PRAŽÁCI ZHORŠUJÍ STAV ZEMĚ NĚKOLIKANÁSOBNĚ.
V Praze drožky a kočí a ostatní ať si řeší spiolky pro budoucnost.
Krávy za budouzcnost.
Soudci jsou proti i pokroku odjakživa.
Nejdrive jsme to "osladili" EU a ted si "solime" sobe !!! Kocourkov se uz nemusi hledat.
Bydlím v malém pohraničním městečku, takže mě v podstatě může být jedno, v jakém dopravním srabu Pražáci žijí. Ale není mě jedno, že mnohé nátlakové skupiny sdružující pár kverulantů úspěšně blokují akce, které mohou pomoci milionům lidí - výstavbu dálnic, zdrojů energie a třeba tohoto tunelu. Druhá možnost je vrátit se na stromy a omezit počet lidí na desetinu dnešního stavu. To si příroda bude chrochtat blahem. Nevěřím však, že by se takový stav líbil i těm nejmilitantnějším ekologistům.
Presne tak, vzpomente si na kolony pred dostavenim obchvatu Plzne, take blokovaneho "ekology". Pritom dochazelo za ty roky pri neustalem popojizdeni aut k vypusteni mnohem vetsiho mnozstvi exhalaci.
.......Nejde nám o bojkot stavby tunelu Stromovka.......Přihlásili jsme se jako účastníci k zjišťovacím řízením Štěrboholské
radiály, Radlické radiály, ke stavbě 0012 Protipovodňových opatření
etapy 0007 Troja..............Trochu nás uklidňuje jen to, že budeme moci u mostu přistát naším firemním vrtulníkem :-).....Nedala by se pražská doprava umírnit jiným způsobem? Ano, dá se to řešit jinak..........musíte zrušit auta...........
hmmmmmmm
sdružení vede paní ing. Vlasta Šenarová. Tu vzhledem k jejímu věku už budoucnost Prahy a řešení pražské IAD zas tak moc nezajímá. Stačí googlovat........
P.S: ve stejném roku se narodila matka mojí ženy. Mohu srovnávat.
Většina obyvatel v oblasti Letné se již několik generací modlí za dokončení dopravního okruhu. To co soudci provedli, bude mít katastrofální dopad na zdraví desetitisíců lidí. Je to katastrofa. Kdyby vše probíhalo jako v normálním státě, dokončoval by se již druhý, vnější (středočeský) okruh. Zřejmě se stavba, která začala za protektorátu (v roce 1941) již nedokončí nikdy. Nezmiňuji se již ani o tom, že stavba (ve své dnešní podobě koncipovaná na dopravní situaci někdy před cca 20-ti lety) je značně poddimenzovaná, proto pokud by byla vůbec dokončena, byla by maximálně vytížena (žádný "volný" průjezd tunely, ale neustálá zácpa...). Z politických důvodů se to nikdo oficiálně neodváží říci. A k tomu ještě tohle! Kéž by však byla dokončena alespoň tato poddimenzovaná stavba okruhu!
že se Praha dočká verdiktu soudu pro její neprospěch. Celá zbylá část republiky doplácí na megalomanské projekty v Praze, viz zastvení dopravních staveb po celé republice. Vám se zdá spravedlivé, že Praha si staví dál a zbytek republiky musí jezdit po výmolech ? Vzpomínám si na výrok V.Klause o utahování opasků a Praha si dál stavěla Metro a jiné stavby. Fuj !!!
Praha staví Městský okruh a metro za své (krajské/magistrátní) peníze, stát z toho neplatí ani korunu.
ždime roypočet až ke dnu--dobře vam tak Pražaci že jste takovou verbež volili