ALE KDYŽ JDEME K JÁDRU VĚCI, ZA LUMPÁRNAMI, KTERÉ SE DĚJÍ V ČESKÉM STAVEBNICTVÍ, NELZE NEVIDĚT NEPĚKNOU ROLI, KTEROU I ZDE SEHRÁL .......
PS ........ STARÝ ZNÁMÝ ŠKŮDCE ČESKÉHO STÁTU, JEHOŽ OTEC K NÁM PŘIŠEL PŘED WWII. Z HALIČE A KTERÝ SE VYVEZL NA SAMETOVÉ REVOLUCI AŽ NA POST NEJVYŠŠÍ /VIZ DISKUZE ZDE VPŘEDU/
Stav se někdy v Bohnicích. Dostaneš lízátko.
firmy Bögl & Krýsl,.Když vidí, jakí mizerní právnici zastupují náš stát, zkusí to obrátit ve svůj prospěch,a nakonec to odnesou daňoví poplatníci.V této zemi je vše možné.
PS. byl to jen žert.
Stavebnictví se ocitá v cenové, personální a mananžerské krizi. Státní zakázky si regionálně rozdělují firmy dle dohodnutého klíče a vzájemně si práci zadávají. V Praxi to vypadá tak, že firma , která práci skutečně dělá je třetí až čtvrtá v řadě a na vlastní provádění jí zbývá jen almužna. Aby vytvořila zisk musí zaměstnávat neodborné nádeníky z východu a průsery jsou na snadě. Bohužel to takhle funguje všude.
Plně souhlasím. Není to však chyba těch firem, ale systému.
Poslat oba inzenyry za trest do Gruzie, Amen !!!!
proč ne do Afganistánu, či Iráku?
BYCH NĚCO TAKOVÉHO NEDOPUSTIL! ZE STAVEBNÍ PRŮMYSLOVKY JSEM SICE BYL NESPRAVEDLIVĚ VYLOUČEN JIŽ V DRUHÉM ROČNÍKU ALE PROTOŽE JSEM POTÉ ABSOLVOVAL VUML S VÝBORNÝM PROSPĚCHEM, MÁM UNIVERSITNÍ VZDĚLÁNÍ A PROTO ROZUMÍM STAVAŘINĚ LÉPE NEŽ NĚJAKÝ INŽENÝR! ZA ZŘÍCENÍ MOSTU MŮŽE ............
PS ....HALIČSKÝ ŽID KLAUS-PRUŽINSKIJ A SKANSKA!
NEUPÍRÁM TI ABSOLUTORIUM VUMLU PO NEDOKONČENÉ PRŮMYSLOVCE, MILÝ IP 70.86.182, KTERÝ ZDE KRADEŠ NICKY, ANI TVÉ ANTISEMITSKÉ NÁZORY, AVŠAK .....
PS ... POKUD JDE O MNE, SKUTEČNÝ ING. A DOKONCE ARCH., ALE JSEM
slompackosti - cesi do EU nepatri
hodnotou lidského života.
kůň, který ale danou činnost často vůbec neprovádí, jen shrábne zisk a práci za něj odvedou subdodavatelé. Podobně jede např. slavná Skanska. Pochopitelně státní zakázky jsou zhusta šité na míru několika firmám jako Syner, Metrostav či Skanska. Riziko, penále atd. zůstane na subdodavatelích a smetanu slíznou vyvolení. Pokud měl kdokoliv pochybnosti o tom, jak syndikát funguje, stačí se podívat např. na losování z Karlových Varů na Youtube, kde, jaká náhoda, zakázku získal opět Syner. Nakonec podobně probíhalo "losování" i na Ministerstvu obrany. Je to však již nekonečný řetěz korupce a gangy jsou za 20 let již natolik prorostlé se státní správou a policií, že na podstatě systému se nic nezmění, maximálně bude jeden gang vystřídán druhým.
..podle toho, co popisujete, je zřejmé, že kdyby se subdodavatelé na zmíněné vykašlali a našli si odbyt pro svou kvalitní práci někde v zahraničí, sešly by tyto firmy na úbytě ?
Myslím, že vítězové zakázek nesouzase, na rozdíl od svých subdodavatelů, rizika, bankovní záruky, reference atd. - tedy, neviděl bych to tak černobíle
Bylo to opravdu neštěstí. Lidí je mně velice líto! Proč se, ale neustále mluví o vlakovém či železničním neštěstí? Neštěstím bylo, že spadl silniční most! A že se stavbařům z mnoha důvodů nezadařilo! Železnice a tím pádem České dráhy nemohou za to, že tzv. soukromý podnikatel je nezodpovědný parchant!
A kolik by stála, kdyby se to postavilo jak se má?
hmm, byla to oprava po 47 letech provozu mostu. Radši si zjistěte, o co šlo, než začnete pokládat podivné otázky.