s tím "vrcholně utajeným protiteroristickým centrem s kódovým názvem Aliance Base" vykecal a je to v háji!
ti blaznivi obrozenci, se svym vynalezem cestiny a slavjano-ruso-filstvim se nadelali skody dost a dost. Vsichni mluvili doma i mezi ssebou nemecky, ted Cesi , sotva prelezou hranici, brblaji pro svet neznamou reci a ukazuji rukama nohama.
Už dívno se zakazoval fašizmus. Nad zákazy fašizmu se nikdo nepozastavuje a Islám chovající se podobně by nás měl uvádět do rozpaků nebo by mělo krvácet svobodné srdce? Kdo bojuje proti demokracii a svobodě se stává jejím nepřítelem a demokracie hájící svobidu s ním musí takto nakládat. Třeba temito zákazy.
Problém s komunitami začíná v okamžiku jejich "probuzení"..., poté, co se z uprchlíků stanou emigranti, z emigrantů občané, upevní své pozice ve společnosti, a začnou využívat sociální a zdravotní výhody systému, budou tuto přetvářet k obrazu svému - násilím. Vzpomeňme na zubožené chudáky, kteří prchali před radikálními islamisty do západních zemí, především do Francie, Velké Británie. Nyní ti samí protestují, požadují, zapalují, vyhrožují, a není daleko doba, kdy budou i jednat, zatím jednají za hranicemi a prostřednictvím médií nám ukazují svou pravou tvář a mentalitu. Doporučuji navšívit Teplice ve večerních hodinách, kdy se tato komunita probouzí a začíná "žít", a to je jen předvoj - lázenští hosté, ti bohatí, a na jejich poměry relativně slušní. Co se stane. až se přižene svoloč, podobná té z volně šířených videí? Jak pohodlný jim budeme muset zajistit život, aby nám nesetnuli hlavy?
("hákenkrajc"), což je pro ně také nedůležitější náboženský symbol???
Kdyby mi lezla návštěva doma v gumákách do postele (kanafasu) s tím, že je to její tradice a fetiš, asi bych s ní vyrazil futra. Ať si v těch gumákách leze do pelechu u sebe doma. Již naši předci říkávali, ne "host do domu, Bůh do domu", ale "host do domu, Hůl do ruky". Logicky, když jsem někde hostem, přizpůsobím své chování právům a zvyklostem hostitele. Hýčkáme si moly ve své almaře? Moly se budou cukat u ombudsmanky, že tam v almaře mám "naftalínové kuličky" a ona mi je zakáže, že potlačuji "naftalínem" práva na sebeurčení molů? V teorii chaosu se tomu říká "motýlí efekt", jemné mávnutí motýlých křídel uvolní zrnko písku, zrnka pak hrudky a nakonec je z toho lavina. Jiní to nazývají "salámovou metodou", ukrajují po plátcích a najednou je celá šiška salámu v "chřtánu" jiných. Plíživý sofistikovaný efekt (napadá mne i to ohřívání vody s žábou v kotlíku). Asi budu plísněn, ale z maličkostí bývá nastartován velký průšvih, Šabatovou nejlépe nakopat, víte kam.
Kdyby mi lezla návštěva doma v gumákách do postele (kanafasu) s tím, že je to její tradice a fetiš, asi bych s ní vyrazil futra. Ať si v těch gumákách leze do pelechu u sebe doma. Již naši předci říkávali, ne "host do domu, Bůh do domu", ale "host do domu, Hůl do ruky".
Logicky, když jsem někde hostem, přizpůsobím své chování právům a zvyklostem hostitele. Hýčkáme si moly v ve své almaře? Moly se budou cukat u ombudsmanky, že tam mám "naftalínové kuličky" a ona mi je zakáže, že potlačuji práva na sebeurčení molů?
V teorii chaosu se tomu říká "motýlí efekt", jemné mávnutí motýlých křídel uvolní zrnko písku, zrnka pak hrudky a nakonec je z toho lavina. Jiní to nazývají "salámovou metodou", ukrajují po plátcích a najednou je celá šiška salámu v "pažeráku" jiných. Plíživý sofistikovaný efekt (napadá mne i to ohřívání vody s žábou v kotlíku).
Asi budu plísněn, ale z maličkostí bývá nastartován velký průšvih, Šabatovou nejlépe nakopat do okolí rektálního otvoru, a bodlem do středu.
Furt mne cenzor k něčemu nutil, tak jsem modifikoval příspěvky... A jsou tam 2x.
alespoň o nich víme-zahánět je do ghetta je nebezpečné.
Zachovejme si svobodu jejich služeb nevyužívat všude tam, kde vnější projevy jejich víry vnímáme jako nemístné.
Pokud se potopu nepokusíte zastavit hned na počátku, pak vám nezbyde než utíkat (ani plaváním - změnou kabátu) se nezachráníte.