130 let

Diskuze

WEISS: Drahá svoboda

Která studentská generace by si nechtěla zažít svůj 17. listopad. Chystaná spolupráce studentů snažících se zastavit nové vysokoškolské zákony s pražskými divadly k tomu vytváří prostor. Dvě společenské skupiny, jimž je svoboda drahá, si podají ruce a vyburcují národ. Takhle nějak by to mělo působit, že?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J. Kanioková

28. 1. 2012 12:04
Souhlasím s autorem,

budou půjčky, snad by měl stát domluvit, aby nebyly vysoce úročené, ale studium JE investice do vlastní budoucnosti.

0 0
možnosti
JK

J. Kanioková

28. 1. 2012 12:08
A zapomněla jsem...

jsou i "pojistky" k těmto účelům. Přiznám se, že o tom moc nevím, neměla jsem potřebu hledat k tomu informace, ale vím, že moje spolupracovnice kdysi tohle začala platit a že to bylo k účelu budoucího studia dětí. Dnes už její dcera začla studium na VŠ.

0 0
možnosti
ID

I. Dvořák

25. 1. 2012 18:30
I já souhlasím.

Není co dodat. Naprosto výstižné.  I když rozumím, že ne u všech,se tento zákon setká s pochopením.

0 0
možnosti
AG

A. Glacová

24. 1. 2012 20:50
Nesouhlasím

Pokud by školné bylo přiměřené, tak by do toho banky vůbec vstupovat nemusely. 400 kč na měsíc - tedy 2 tisíce za semestr snad sežene většina lidí a kdyby to univerzity dostaly hned, tak banky ostrouhají a bude klid. Myslím si, že za většinou problémů v krizi stojí právě nenažrané břicha různých vyšších platů na místech vedoucích a podvedoucích bank a různých úřadů ...Na vysoké školy stát už teď může dohlížet. Ano, v jistých případech některé vysoké školy rozhazují (drahé nájmy zbytečných prostor atd.) . Místo,aby ministerstvo to s nimi konkrétně řešilo, buduje další velmi špatný nový zákon, týkající se vysokých škol. Rozhodně by měl pan Dobeš přihlédnout k námitkám Vysokých škol a umělců a zákon důkladně přepracovat - a ne pošlapávat demokratické hodnoty, které ještě zbyly.

0 0
možnosti

K. Čech

24. 1. 2012 17:37
Souhlasím

stručné a výstižné.

0 0
možnosti