Vlastně by mě zajímalo víc komentářů. Co česká nová produkce. Co lidi ze starší generace Tonyho, Topola, Pavlíčka, jestli jsou už vydlabaní, nebo co se tam děje. Které labely jsou podle expert-texpert suity nejvíc in. Které nejlepší věci jsou na českém kameném trhu, které na domácím webovém, a pro které se musí s visa kartou abroad. Kdo má momentálně nejdelší plnovous (to vím, Fibingerová).
Tak mi pripada, ze ta originalita vetsiny kousku zde, je vysledek znacne technicke a kreativni nemohoucnosti, od komerce se tedy lisi tou technickou neschopnosti. I ten nejslabsi Bach je nesrovnatelne napinavejsi a mozna jste taky nezkusili po 2 gramech kokajnu Kavu si osladim, vylepsit se to da jeste obcasnym kopnutim do gramce na ty vinily.
Vy jste většinu zde uvedených hudebníků, skupin a jejich skladby slyšel? A to ještě k tomu poznáte nejslabšího Bacha? Proč by měl být někdo, kdo poslouchá něco jiného něž většina nebo než co se hraje na nejrozšířenějších komerčních rádiích, snob? Jsou snad např. punkeři snobové?
Jinak dobře zahraná a zazpívaná komerce může potěšit i příznivce okrajových hudebních žánrů, ale obráceně to neplatí.
neprehlizite ten magazin trochu? aneb at zije kompletnost
Taky mě to zaujalo - holt malý český píseček, kde se někteří mají rádi a jiní ne. Takže industrál ještě ano, ale třeba Dorůžka nebo Konrád už ne. Taky nevím, jestli napsat že v oblasti xy mě nic nezaujalo není vlastně skoro totéž jako napsat, že (třeba) Rammstein jsou deskou roku...