Na šperkařský výrobek, který nabízí za 10 800 dolarů (273 000 korun), navíc upozornila novináře. Novinář listu The New York Times Eric Lipton na twitteru poznamenal, že se Bílý dům začíná měnit v zasilatelský obchod. Reagoval tak na módní upozornění, které médií zaslala Monica Marderová, která má ve šperkařství Fine Jewelry, patřící Trumpové, na starosti prodej.
White House as QVC. It has started. pic.twitter.com/jk0DeQJ9vV
— Eric Lipton (@EricLiptonNYT) 15. listopadu 2016
„Ivanka Trumpová se svým oblíbeným náramkem z kolekce Metropolis v pořadu 60 Minutes,“ uvedla módní upomínka. Její součástí je nejen vyobrazení šperku s cenou, ale také fotografie Trumpové z pořadu 60 Minutes televize CBS. V e-mailu novinářům je prosba, aby tuto informaci přeposlali dalším.
Trumpová se ihned stala terčem kritiky za to, že bude chtít na prezidentství svého otce vydělat peníze. Zda o reklamním e-mailu věděla, ale podle NBC News není jasné. Šéfka společnosti Fine Jewelry Abigail Klemová v prohlášení uvedla, že upozornění bylo jedním z reklamních zaměstnanců v dobré víře zasláno módním novinářům.
Pro Ivanku Trumpovou to není poprvé, co čelí kritice za možný střet zájmů. Na červencovém republikánském sjezdu, který oficiálně nominoval Trumpa stranickým prezidentským kandidátem, vystoupila v růžových pouzdrových šatech. Následně na Twitteru upozornila své fanoušky, že stejný oděv je za 138 dolarů (3500 korun) k mání v řetězci Macy’s.